AndIs94 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Hei! Jeg skal nå kjøpe meg min første moped! Og har fått tilbud om naboens Gilera smt 50cc - 2007 mod for 17000,- Er det en grei pris? Følger også med litt ekstra utstyr og sånt. Den er brukt av samme person i 2 år og er fint brukt. Skriv gjerne ned noe om sykkelen.. Og ta gjerne med egne Tanker, meninger om sykkelen... Takk Endret 20. august 2009 av AndIs94 Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det er jo så si en derbi med gilera kåper da, er det ikke? Er gode sykler, men litt harde seter for min smak. Har ikke stort å utsette på det, men synes det var litt stiv pris. Spesielt til å være fra nabo/bekjent. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 De går veldig bra. En jeg kjenner har kjørt sin 20 000 og stempelet er like fint. Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 God moped, har en Gilera RCR 2009 selv. Ja, de går veldig bra, men ikke før du har tatt ut alt av plomber. Det blir utrolig kjedelig å kjøre på denne i lengden om den ikke er trimmet. Men mopeden er absolutt å anbefale! Massevis av reservedeler og trimdeler og det er ikke vanskelig å få sendt den på verksted. Løp og kjøp Lenke til kommentar
AndIs94 Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 God moped, har en Gilera RCR 2009 selv.Ja, de går veldig bra, men ikke før du har tatt ut alt av plomber. Det blir utrolig kjedelig å kjøre på denne i lengden om den ikke er trimmet. Men mopeden er absolutt å anbefale! Massevis av reservedeler og trimdeler og det er ikke vanskelig å få sendt den på verksted. Løp og kjøp Takk for fine svar alle sammen! Hva synes du om at skal ha 17.000 ,- for den? Er det smartere å vente til neste år å kjøpe en sykkel da? er 15 fortsatt, blir 16 neste sommer! Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Om du bor midt i byen, slik at du ikke kan få kjørt den før du har lappen, ville jeg ventet. Nå vet ikke jeg tilstanden til mopeden, så det er vanskelig å si om den er verdt 17k. Ville vertfall prøvd å prute den ned til 16. Så om du bor på "landet", kan du ha mye glede av å kjøpe/kjøre moped som 15-åring, og jeg ville ha vurdert om det er noe vits å kjøpe den. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå