Bjørnli Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Har fått en ny utfordring: morsomme brudepar-bilder til lørdagen, noen tips/forslag? Er helt blank/tom for idèer her Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Prøv å snike deg inn på hotellrommet på bryllupsnatta ? Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1103147&hl= Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Har fått en ny utfordring: morsomme brudepar-bilder til lørdagen, noen tips/forslag?Er helt blank/tom for idèer her Dette er iallefall ett av mine favoritter... Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Har fått en ny utfordring: morsomme brudepar-bilder til lørdagen, noen tips/forslag?Er helt blank/tom for idèer her Linken du har fått er jo bra, men jeg kan jo nevne litt fra mitt eget bryllup, siden vi faktisk har 10-års dag akkurat i dag... Siden både jeg og kona fotografer mye (og traff hverandre i en fotoklubb også), så satt vi bort jobben til en annen fra klubben. Vet ikke om du skal ta bilder etterpå, men vi satt enorm pris på at hun hadde tatt mye portrettbilder av mange av gjestene, og fått med fine uttrykk og godt humør! Ofte blir det bare gruppebilder eller på avstand, men hun gikk tett på, med vidvinkelen (som var det eneste jeg hadde da) Det er virkelig flotte minner som vi har stor glede av!! Ellers er det uansett viktig å også fange inn andre situasjoner i bryllupet, ikke bare poserte bilder, men situasjoner som oppstår. Når brudeparet treffer foreldre og andre viktige personer, f.eks. Og ikke glem noen detaljbilder, som kan være fine senere! Blomstene, buketter, sko, pynt, ringer etc. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 skal bare ta bilder under selve vielsen i kirka, og så så noen utendørs i gamlebyen i fredrikstad etter bryllupet, ikke noe før og ikke noe etter Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Du begynner å ha noen "hva skal jeg gjøre"-tråder på akam. Honestly, det beste du kan gjøre er å klare det uten akam. Improvisering er kanskje en av de viktigste skillsa som fotograf, du -må- uansett lære deg å ta ting on the fly. Og morsomme bilder blir uansett ikke fult så morsomme når de er planlagte, siden du må skape de morsomme øyeblikkene =) Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Improviserer en del, men ofte kjekt med tips da det er en del ting jeg glemmer som er litt viktig til tider;P og ang morsomme: jeg har virkelig ikke peiling på hva jeg skal be de gjøre for å få morsomme bilder;P Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Glemmer du ofte, så skriv ned på lapper. Skulle bare sett hvor mye jeg har av lapper i sekken min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå