Nerowulf Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal stille dette (kanskje dumme) spørsmålet, men tar en sjanse her. Hvis jeg installerer et spill på en PC. Og så kopierer/overfører jeg alle de filene over på en annen PC. Vil da dette spille funke på den "nye" PC'n? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Kommer nok an på spillet. Noen funker, andre ikke. Spørs hvor innfløkt innstalleringen er. Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Som sagt før noe vil funke andre ikke.. Har flyttet hele steam mappen og wow mappen min over på eksterne og reformaterte pcen. De fleste om ikke alle spillene funket etter en opdatering eller så. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Noen spill legger seg i registret, og windows mapper, derfor kan ikke alt taes med. Men finnes vel programmer som finner alølle filer dedikert til spillet, jeg vet ikke helt. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ehm... Hvorfor ikke bare kopiere med registerfilene da? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Skal du sitte å lete etter alle filene til spille igjennom system32 og windowsmappen + regedit, det vil ta... LANG tid. Dersom du ikke kjenner filene fra før da såklart Men WoW osv, er ikke noe problem og overføre. Der skjer det meste online, så det trenger ikke filer overalt. Men hvorfor ikke instalere det bare ^_^ ta backup av save's om det er problemet Endret 28. august 2009 av Kimelimm Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Men hvorfor ikke instalere det bare ^_^ Treg Read hastighet fra CD/DVD + patching. De fleste spill vil virke uten problemer ved å bare hive dem over, prøv og se om det virker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå