TommyBr Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvis man øsnker å gjøre dette. Hvor burden man gjøre dette, og hvordan. For jenter er det jo lett, men hva med gutta?. ... Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Start et strippebyrå og ta svarte jobber ved siden av i form for sex salg til strippe kundene som hvil det^^ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Du kan helt sikkert gjøre det på akkurat samme måte som jentene. Du tar noen bilder av deg selv der du viser deg fra din beste side. Skriver litt info om deg (alder, høyde, vekt, diverse mål rundt om på kroppen). Dette sender du til en drøss modellbyrå rundt om i Norge alt etter hvor seriøs du er. Hvis du får avslag fra noen fordi de ikke tar inn mannlige modeller, spør du enkelt og greit om de vet om byråer som gjør dette. De har nok peiling om sitt eget marked. Lykke til! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det burde ikke være så vanskelig, kan sikkert amputere en arm eller to og selge den. Evt. kan du donere sæd og gi blod. Slike ting kan man tjene på. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Enig med WhiteKnight, fetterne mine gjorde det og de har hatt noen sånne modell jobber nå i det siste Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Om du tenker seksuelle tjenester, så bør du fokusere på menn som kundegruppe. Rimelig dødfødt å fokusere på kvinner hvertfall. Menn er såpass desperate og enkle å få i seng at kvinner flest ikke trenger å betale for det, så skal du ta betalt for det bør du være sinnsykt bra. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Det burde ikke være så vanskelig, kan sikkert amputere en arm eller to og selge den. Evt. kan du donere sæd og gi blod. Slike ting kan man tjene på. Skal visstnok være mulig å selge ene nyren sin for en god slant med penger EDIT: http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=136464 Endret 21. august 2009 av Absolut Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Vi kapper penisen av, og lager en vagina, for legene er så flinke idag Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 WD40, du kom meg i forkjøpet. Det første jeg tenkte på når jeg så denne tråden var faktisk den sangen Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Sangen dere babler om sier "For jeg vil tjene penger på kroppen min" så linka den ut likesågodt. En god gammal oppskrift altså. http://www.youtube.com/watch?v=p3akuctPuT8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg