Gå til innhold

I tidsnød! Må ha pc snarest og trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg skal flytte utenlands i løpet av neste uke og trenger hjelp med kjøp av bærbar pc. Jeg spiller noe på en slik pc og bruker egentlig pcen hele tiden.

Jeg bestilte denne fra Netshop, men den er ikke på deres lager før 2. september: Acer Aspire 5935G

Dermed så jeg andre steder og fant denne pcen: Acer Aspire 5739G. Etter å ha lest om skjermkortet NVIDIA GeForce GT 130M - 1 GB til denne pcen konkluderes det med at det er bra kort, men som ikke vil kjøre Crysis på annet enn medium innstillinger, mens andre spille vil kjøre bra. Nå er ikke alle spill som Crysis så det er en annen sak. Elprice mener at denne er en gamin maskin, er det rett eller er det bare pr-jippo?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp Acer Aspire 5935G

Det skulle jeg gjerne ha gjort, men i og med at jeg reiser til Danmark en gang neste uke blir det vanskelig å kjøpe Acer 5935G. Derimot er Acer 5739 tilgjengelig hos Elprice.

Ifølge en del tester på nettet kan det virke som om Acer 5739G har en sterk prosessor.

Hva tror du?

Kjøp Acer Aspire 5935G

Hva er bedre med Acer 5935G enn Acer 5739G?

Lenke til kommentar
Hva er bedre med Acer 5935G enn Acer 5739G?

Valget kommer ann på hva du skal bruke den mest til, men jeg ville vargt 5935G siden den har bedre skjermkort, men 0.10 Ghz dårligere prossessor, som er så og si ingenting, men skal du game mest og har lyst til og holde på pc'n en stund, så velg 5935G, men skal du gjøre andre ting som trenger prossessorkraft, velg den andre, det er opp til deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...