Gå til innhold

Chinese farmers bruker hackx på WoW

Anbefalte innlegg

ey

Dere vet når chinese farmers lager masse lvl 1's og tar selvmord med de i sw? sånn at de staver gold navnet sitt med corpse? åssen gjør de det? hvor får de tak i programmene?

blir de ikke bannet hvis de bruker hackx?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Teleport hack er hva de bruker.

Dvs at de skriver inn en kordinat fordelt på den teoretiske Z aksen i tilegg til X og Y. Dette kordinatet er da til en plass i en de forskjellige byene. Når de aktiveres blir de teleportert til denne plasseringen som er da noen meter over bakken. Fall damagen dreper dem og kroppene danner det man ser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Og de bruker trial-accounter, noe som gjør det å banne kontoen temmelig nytteløst.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende.

Ein del innlegg er sletta.

For den som ønskjer å diskutere språk, har vi følgjande kategori: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=364

Er det virus på den linken der? For en jeg hadde på MSN brukte noe så en virus link så ut som en diskusjon.no link, han faka den så jeg fikk virus, derfor vet jeg ikke om jeg tør trykke på den linken.

Dette er jo egentlig mitt emne da men.. nynorsk er og veldig plagsomt, vi må lære nynorsk på skolen, men lærer ikke dere bokmål?!

Lenke til kommentar
Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende.

Ein del innlegg er sletta.

For den som ønskjer å diskutere språk, har vi følgjande kategori: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=364

Er det virus på den linken der? For en jeg hadde på MSN brukte noe så en virus link så ut som en diskusjon.no link, han faka den så jeg fikk virus, derfor vet jeg ikke om jeg tør trykke på den linken.

Dette er jo egentlig mitt emne da men.. nynorsk er og veldig plagsomt, vi må lære nynorsk på skolen, men lærer ikke dere bokmål?!

Hehe, men jeg tror de fleste chinese farmers blir bannet pga de bruker ulovlige programmer for å teleportere seg inn i byer. Må vi litt av en jobb for blizzard å banne alle de, og i tillegg bruker de jo trial accounter så er litt nytteløst.

EDIT: Jeg husker jeg så en film på YouTube der noen hadde filma når det skjedde, husker ikke hva den het men skulle likt å se den igjen

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

De teleporterer ikke inn i byene fra startplassene siden det er nærmest umulig, men bruker en bot som automatisk går inn til stedene de skal være på for å formere ordet, så teleporterer de seg opp i luften på den måten Bear^ sa litt over her.

Lenke til kommentar

Når det var Midsummerfire Fesival og jeg skulle stjele flammen til Stormwind så jeg en haug me level 1 som brukte speed hack og sprang inn der og teleporterte seg opp i luften.

Det liggeer alltid level 1 orc rogues i orgrimmar som har gjort det samme men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...