skarsk Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Norge er kjent for sine spesielle avgifter som ingen andre land har. Sjokoladeavgift, Kullsyreavgift mmm. Jeg kom hjem fra optikeren idag med nye briller. På regningen sto det oppført et nytt og merkelig honorar jeg ikke har sett før. Refraksjonshonorar kr 230,- Refraksjon betyr brytning av lysstråler. Egentlig burde vel alle betale CO2-avgift, for ut av lungene kommer det betydelig mengder med CO2! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Blir ikke overrasket av det. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 det finnes jo tross alt skatter for alt nå til dags. det som irriterer meg mest er sitteinneavgiften Lenke til kommentar
strykebrettet Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 det finnes jo tross alt skatter for alt nå til dags. det som irriterer meg mest er sitteinneavgiften Lenke til kommentar
Kjartis Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg kom hjem fra optikeren idag med nye briller.På regningen sto det oppført et nytt og merkelig honorar jeg ikke har sett før. Refraksjonshonorar kr 230,- Refraksjon betyr brytning av lysstråler. Er dette seriøst? Dette høres ut som ren rippoff som burde skjekkes ut. Sen en e-post til FBI (forbrukerinspektørene) eller TV2 Hjelper deg. Hvis Refraksjonshonorar er ved norsk lov burde staten skamme seg. Hvis dette er noe butikken har som "ekstrainntekt" er dette latterlig sykt! Latterlig sykt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 det finnes jo tross alt skatter for alt nå til dags. det som irriterer meg mest er sitteinneavgiften Har du noen gang betalt denne avgiften da? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Norge er kjent for sine spesielle avgifter som ingen andre land har.Sjokoladeavgift, Kullsyreavgift mmm. Jeg kom hjem fra optikeren idag med nye briller. På regningen sto det oppført et nytt og merkelig honorar jeg ikke har sett før. Refraksjonshonorar kr 230,- Refraksjon betyr brytning av lysstråler. Egentlig burde vel alle betale CO2-avgift, for ut av lungene kommer det betydelig mengder med CO2! det er en av de mest latlige avgiftene jeg har sett. Forøvrig betaler vi CO2 avgift på brus. Avgiften er en medlertidig avgift vedtatt i 1928 eller noe i den rettningen. HEIA NORGE!sier jeg bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå