Nidaroo Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg kom over en type karamelldrops som jeg husker fra noen år tilbake, som var jeg likte. Var en pakke i lysebrun farge, og var vanlige karamelldrops. Pakken var på en måte laget av "papir", iallefall ikke noe plastikk.. Husker ikke noe mer, men håper noen kan rettleie meg Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Werther's orginal du tenker på? Du får fortsatt kjøpt de. Faktisk så nyter jeg en akkurat nå, de er deilige. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Nei, det er nok ikke disse. Er uten innpakning på dropsene. Og selve posen er på størrelse med nye ifa posene.. Endret 20. august 2009 av Nidaroo Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Kan det være Brynhild's Kongen av Danmark? Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Kan det være Meller? mener å huske det var / er noe som heter det. husker du produsenten av karamellene? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Var det hvite striper på karamellen? Eller noe sånt. Var den rund? Lenke til kommentar
S_J Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Tror jeg har smakt disse dropsene selv, husker jeg likte dem. Men jeg husker heller ikke hva de het, og jeg har ikke sett dem på noen år nå. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Disse du tenker på? Savner de selv, dumt at de ikke selges mer. Lenke til kommentar
S_J Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Disse du tenker på? Savner de selv, dumt at de ikke selges mer. Jeg kan ikke svare for Nidaroo, men det er i hvert fall ikke disse dropsene jeg tenkte på. Innpakningen var også ikke av plast (i hvert fall ikke vanlig plast, som jeg tror dette er) Men det er mulig at de byttet pakning. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Husker de karamellene, sånn papir-aktig pose.. Det var lekkert <3 Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Er det ingen som husker? Har søkt og søkt på nettet, men finner de ikke. De var faktisk gode drops, som jeg ønsker å sutte mer på. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Første som slo meg var Smørbukk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå