Labrie Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hei Jeg har akkurat bestilt en PC. Jeg har derfor latt være å kjøpe et operativsystem grunnet et tips om at jeg kan bruke RC versjonen av Windows 7 inntil Oktober. Jeg downloadet operativsystemet og la det på en CD, sammen med CD Keyen. Sorry, the Windows 7 RC is no longer available for download. If you’ve got the download and need a product key, they’ll be available until October 21, 2009. - Windows For å være sikker så vil jeg bare spørre. Om jeg installerer denne på PCen når jeg får den, vil CD keyen og registreringen fungere normalt? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg installerte Windows RC akkurat nå. Og nå gjelder den "kan ikke laste ned lenger". Så ja, tror det kommer til å funke Lenke til kommentar
Labrie Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Jeg installerte Windows RC akkurat nå. Og nå gjelder den "kan ikke laste ned lenger". Så ja, tror det kommer til å funke Okei. Får håpe på det. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå