FroD Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hei Hva kan brukes for å få opp glansen på en aluminiumsfelg, ser matt og ("rustent") oksydert ut. Virker som dette er på overflaten, håper det ikke er inn i godset. men det må vel kansje slipes/pusses? Er for øvrig på en Daleim Daystar 125. FroD Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Autosol funker veldig godt til det formålet Endret 20. august 2009 av Tom Ølboks Lenke til kommentar
Hagane Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det letteste er jo å pusse det, men. Men, jeg kan med sikkerhet si at da ender du bare opp med å kjøpe en ny felg da den kommer garantert til å ruste igjen hvis du pusser. Kjempe råd fra innleget over, jeg ville gått for det : ) Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 JA, jeg har brukt mye av det stoffet på en gammel tempo (hvor navene var av aluminium) De var både oksyderte og fæle... Men når jeg var ferdig skinte de som sola Lenke til kommentar
FroD Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Takk for tips, det blir helgesysselet :-) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Kan selv anbefale autosol i høy grad! Som sendt fra himmelen Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hvordan bruker man autosol? Vasker man først, lar det tørke, gnir på autosol og vasker vekk? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 man har på autosol, gnikker og gnur med en fille til det blir balnkt nok, så til slutt tørker man bort resten med en helt ren fille Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Og hvis du vokser/polerer felgene etterpå, så går det forhåpentligvis lenger tid før du må gnikke igjen. Lenke til kommentar
Eikey Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det er jo mulig å bone det vekk da Det gjore jeg på min aprilia rs50. Fantastisk resultat egentlig. Prøv den fram med stål svamp eller noe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå