Fjuskn Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Heisann! Fattern har kjøpt seg ein 32" som skal stå i vinduet på jobben hans. Så lurte eg på om noen hvet hvordan eg kan få laget ein reklame som går om og om igjen? Eg kan med PhotoShop og Sony Vegas. Kan eg bruke di 2 programmene til og lage ein slags "Repeat-Film" Som bare går om og om igjen uten og gå utav "Full Screen" ? Og går dette ann og få rett inn på TVen ? Eller må eg ha ein PC som står på heile tiden ? Han har kjøpt ein heilt ny Samsung 32" LCD. Vet ikke hva serie nr eller hva den heter. Men noen som hvet hvordan dette kan håndterest ? Må få noe cash i lomma -Fjuskn Endret 21. august 2009 av cyclo Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hei og velkommen til forumet. Emnetittelen i denne tråden var lite beskrivende for trådens innhold og er blitt endret. Vanligvis legger vi inn en melding om at trådstarter selv må endre, men siden du er ny på forumet har jeg valgt å endre emnet for det. Fint om du tar en rask titt på forumets retningslinjer og netikette også. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det er ikke værre enn å sette filmen på repeat i media avspilleren. Selv Windows Media Player klarer dette.. Hvis du vil slippe en PC, må enten TV'en ha kortleser eller koble til en DVD spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå