Bjorn94e Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hei! jeg lurer veldig på om det er straffbart å spraye stencil på f.eks et ark og så sette det opp med tapetlim et offentlig sted..? Her kan dere og poste bilder av deres stenciler o.s.v ) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvorfor i Hel*ete ligger dette i seksualitet? Tviler på at du får noen straff dor å henge opp et ark, eller så kan du jo bare henge det opp å løpe og satse på at ingen så deg Lenke til kommentar
Bjorn94e Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 hahhahah! sorry alle sammen, jeg må ha trykket et eller annet feil... går det an å flytte dette emnet ? men viss jeg blir tatt vil det resultere i bot ?? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 så vidt jeg vet er vel ikke grafitti i seg selv ulovlig, men å lakkere andres eiendom(hærverk). med mindre du ødelegger/skader noe, så kan jeg ikke se problemet med å henge opp ett ark med lakk på. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 BAre spørr Moderator om og skifte. Tror ikke det er noe spesiell straff for det, men vis politiet ser det løpe rundt med 100 ark og henger opp rundt i byen ber de deg nok slutte HAr selv lagd rundt 50 plakater og hengt opp ved majorstua Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 BAre spørr Moderator om og skifte. Tror ikke det er noe spesiell straff for det, men vis politiet ser det løpe rundt med 100 ark og henger opp rundt i byen ber de deg nok slutte HAr selv lagd rundt 50 plakater og hengt opp ved majorstua Er vel i utganspunktet ikkje noke forskjell om du henger opp plakater med grafittikunst eller det er plakater for ein konsert, politisk møte, savnet hund eller noke slikt. Men reint teknisk så har du kun lov til å sette opp plakatar på områder/veggar der eigaren har gitt tilatelse til slik bruk av eigendomen. Men det er skjeldan nokon reagerer strengare en ved fjerning av plakaten om du heng den opp på privat eigendom (med mindre du øydelegg noke med måten plakaten blei hengt opp på). Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det er ikke fritt frem med oppheng av plakater osv. I Trondheim, som eksempel, har de egne "stativ" for dette. Rundt valgtider er det i tillegg avsatt en del veggplass rundt om. Å klistre opp ting og tang utenfor disse områdene er ikke akseptabelt. I tillegg er det latterlig stygt med masse papir klistret rundt om kring. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det forklarer at alle plakatene ble borte på ca 3 timer :P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå