ZyberZone Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Skal kjøpe meg en AMD XP2500+ (barton), å vil da gjerne ha en kjøler som ikke bråker så inn i h-vete. (Som min CoolMaster gjør ). Men ihvertfall, har ikke tenkt å bruke SÅ mye penger, så sjekket www.3dfxcool.no, å de hadde en Arctic SuperSilent Copper som skal takle CPU'er opp til XP3000+. Å koster 230 kr. Skal ikke overklokke CPU'en, men kanskje sette opp FSB'n litt Noen som har erfaring med denne kjøleren? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Skal ikke overklokke CPU'en, men kanskje sette opp FSB'n litt Og det er ikke å overklokke? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Visste noen skulle kommentere det, når jeg skrev det. Poenget var vel egentlig at det ikke burde kreve så mye mer av kjøleren når jeg overklokker FSB'n. Men, nå var det jo egentlig ikke dette som var spørsmålet. Det jeg vil vite er hvis noen har testet kjøleren Edit: Ja, jeg vet at det var dumt skrevet Men jeg ser du har boxed vifta. Fungerer den bra? Bråker mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå