Ingalill Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Er det noen som vet om en bra nettbutikk i Norge, Sverige eller Danmerk? Hels en billig side der de har M4 Carbine eller MP5 Pål Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Jeg har handlet fra Haurumimport, fornøyd med den. Vet ikke om de har M4 eller MP5, men du kan jo sjekke selv Endret 20. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Ingalill Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Okei, hadde egentlig tenkt et kjent merke som Classic Army eller A&K osv. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 www.game-on.no og www.sandefordpaintball.com selger kwc, classic army osv Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg har gode erfaringer med ED-Sport, billige og god kundebehandling. Lenke til kommentar
herrthf Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 du har jo www.gameon.no www.westland.no www.sandefjordpaintball.no Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jeg har gode erfaringer med ED-Sport, billige og god kundebehandling. Billige?! De selger kinakloner, som blir stemplet med andre (lisensierte og ofte fæle) merker og kastet inn i andre esker i frankrike, for så å selge de meget mye dyrere enn hva de er verdt? Endret 8. september 2009 av Northern Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Tja, går ikke konkurs om man handler, og ting flest er overpriset her til lands allikevel. Jeg er godt fornøyd med min kina-klone AK-47, er betydelig mer treffsikker enn TM AK-47en jeg hadde før. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Hehe, meget klar over at ting flest er overpriset her i Norge. Jeg holder meg mest til WGC og RSOV selv hvis jeg skal kjøpe div stasj (sparer utrolig mye på det) Endret 10. september 2009 av Northern Lenke til kommentar
rejcops Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Noen som vet hvor de selger APS Urban Assault Rifle (UAR) her i Norge? til under 2500? jeg har ikke engang sett 1 butikk som har den her i landet men jeg har sett den til en billig penge på amerikanske butikker men frakta kommer sikkert på rundt 1000 så derfor velger jeg heller å kjøpe her i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå