O3K Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det er ikke meg vi diskuterer her, men måten folk slenger rundt seg med feilaktige påstander om Frp på. Eller T-skjorter? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Er vel T-skjorter ja... NKP og Rødt glemte du! >.< Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Pricks, hva håper du egentlig å oppnå med denne tåpelig debatten? Enkelte liker ikke FRPs politikk, så de kaller det galmannspolitikk. Du liker ikke de rødgrønnes politikk, så du kaller dem ignorante kommunister, frihetshatere, islamelskere, terroristminibanker, eller noe lignende du håper vil bli oppfattet som nedsettende. Dere er alle i samme båt, men det virker som om du er ute av stand til å skjønne hvordan noen kan være uenig med deg. Politikken har alltid vært (minst) todelt, og å anta at alle på den andre siden kun befinner seg der fordi de er idioter er vanvittig trangsynt. Lenke til kommentar
O3K Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Pensjonistpartiet har også T-Skjorter, til Kr 65,- stykket, Tjen folket, til Kr 150,- stykket og Demokratene, til 50,- stykket. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ett innlegg som gikk på person og ikke sak er slettet. Og en ting til. Denne Off Topic-debatten kan fortsette et annet sted. Videre OT slås ned på. Reaksjoner på moderering tas via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Har du sjekket hvilket parti som gir best godteri i bodene? Endret 27. august 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Bata Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Alle har kjipe sukkerfrie drops hvis de har noe som helst, AP hadde bare roser og de smaker ikke godt. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 TS - har du sendt mail til Miljøpartiet De Grønne? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Da har jeg også tatt initiativet til å sende mail til de største partiene og her er ståa atm: Arbeiderpartiet - Fikk ingenting Høyre - T-skjorte og brosjyrer FRP - Penn, pins og infopakke Pensjonistpartiet - Penn og brosjyrer Krf - T-skjorte og info SV - Venter på svar KP - Venter på svar Rødt - Venter på svar Venstre - Venter på svar SP - Venter på svar MDG- Venter på svar Vil komme med updates ettehvert som jeg får pakkene og får mail fra de andre partiene. Update: KrF sender meg t-skjorte og info. Endret 2. september 2009 av Mondania Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Bare sender du mail og spør? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ja, sender mail og spør om info og t-skjorte eller andre ting. Jeg spør om info om partiet for å virke hyggeligere Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Haha, så rått! Trenger noen t-skjorter i skuffen selv. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Sendte mail til frp jeg og Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Sendte til alle store + rødt og pensjonistpartiet nå. Spent på hvordan det går. Presiserte at jeg ville ha t-skjorte i str. M Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Da var det helg og en overraskelse til meg i posten. Jeg fikke pakke fra KrF, FrP og PP. PP: En penn og litt info FrP: To penner, to pins med FrP logoen og mye info KrF: Uheldigvis hadde de ikke flere t-skjorter igjen (hadde sikkert aldri brkt den heller) så jeg fikk 3 penner og mye vervingsskjemaer SV: T-skjorte, 3 penner, klistermerker, pins, postit lapper med "SV var her" Jeg venter enda på pakken fra Høyre. Har enda ikke fått svar fra de andre partiene Edit; Fikk en pakke fra SV, uventet ettersom jeg ikke fikk en svar fra de på mailen min. Endret 4. september 2009 av Mondania Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Må innrømme at jeg har lyst på en FRP-t-skjorte, for å kombinere med palestinaskjerfet mitt. Bare for moro skyld. Selger FRP t-skjorter? Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Jeg fikk svar fra dem om at de ikke hadde t-skjorter, men at "Online reklame" elns solgte FrP-skjorter for dem. Hei !Jeg kan sende deg en infopakke med brosjyrer , penn og pin. T-skjorter har vi ikke her. De bestilles hos Online Reklame. Med vennlig hilsen Fremskrittspartiet Heidi Torseth Sekretær resepsjon Tlf. 23 13 54 00 / 958 69 135 Denne e-posten er kun ment for spesifisert mottaker. Dersom e-posten ved en feiltagelse skulle havne hos andre gjøres det oppmerksom på at innholdet er av privat karakter. De bes i så fall returnere til avsender med opplysning om feilforsendelsen, samt makulere mottatt e-post og alle vedlegg. Enhver bruk av informasjonen i sendingen er i et slikt tilfelle ulovlig. Endret 4. september 2009 av Ozi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå