Dobain Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Sendte ut noen mailer for noen uker siden for å se om jeg kunne snike til meg noen t-shirts samt se hvor generøse de forskjellige partiene er. Høyre - Disse var veldig høflig og positive, sendte avgårde en skjorte (selv om den var rimelig stor) Venstre - Disse var også positive. Minuset var at det virket som de oppfattet meg som en tiåring. Begynte å informere meg om unge venstre og sendte sammen med t-skjorten (som var den tøffeste) noen buttons. Da forsvant all min respekt for Venstre, på disse sto det slagord om piratkopiering, en sau som viser fingen(wtf?) og den værste var en det sto "Trond Giske hater fildeling, jeg hater Trond Giske". Denne tok kaken. Makan til respektløshet skal man lete lenge etter. Består Venstre av like store idioter som FRP? Kystpartiet - Her fikk jeg tilsendt 2 t-shirts, vet dessverre ikke så mye om disse men virker som et kurant parti å stemme på. FRP - Disse kunne jeg bare kjøpe t-shirt av. Gjorde ikke så mye ut av det, liker ikke det de står for uansett. Galmannspolitikk. KRF - Fikk ikke noe svar. DÅRLIG! SP - Heller ingen respons. DÅRLIG! SV - Ingen respons. DÅRLIG! AP - De var villige til å selge meg en skamstygg t-shirt som det står "Jens vi kæn" på for den nette sum av kr 300 (det er en sinnsyk pris!!!). Drev litt med forhandlinger for å få til noe, men de var beinharde. Fikk ikke byttet mot noe jeg hadde. DÅRLIG! Hvis jeg skal bruke dette som basis på hvem jeg skal stemme på så er det lite håp for noen av de som har som mål å komme i regjering, vil ikke stemme borgerlig da FRP da risikerer å komme i regjering, da er det bare å flytte ut av landet. Hadde egentlig planer om å stemme på AP, men uten en t-shirt så kommer det ikke på tale. Det er et minimum! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 haha, jøssus ja. Ble nyskjerrig på Venstre t-skjorta Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Noen tips til hvordan man skal gå fram for å få seg en t-shirt? Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 En ting jeg lurer på, hvor lang tid ga du alle de som ikke svarte på din henvendelse? Lenke til kommentar
Parabellum Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 haha, jøssus ja. Ble nyskjerrig på Venstre t-skjorta jeg antar det er denne: Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 SP - Heller ingen respons. DÅRLIG! AP - De var villige til å selge meg en skamstygg t-shirt som det står "Jens vi kæn" på for den nette sum av kr 300 (det er en sinnsyk pris!!!). Drev litt med forhandlinger for å få til noe, men de var beinharde. Fikk ikke byttet mot noe jeg hadde. DÅRLIG! Trist å høre at du ikke har fått svar fra SP. T-skjortene her er heller ikke gratis, siden det er et lite parti med ikke akkurat Norges største valgkampbudsjett, men i hvert fall bare halvparten så dyre som hos AP. Lenke til kommentar
Dobain Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 En ting jeg lurer på, hvor lang tid ga du alle de som ikke svarte på din henvendelse? Det er nå ca 4 uker siden jeg sendte ut mailene, de som svarte fikk jeg svar fra alt i fra noen timer til et par dager. Lenke til kommentar
Dobain Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 SP - Heller ingen respons. DÅRLIG! AP - De var villige til å selge meg en skamstygg t-shirt som det står "Jens vi kæn" på for den nette sum av kr 300 (det er en sinnsyk pris!!!). Drev litt med forhandlinger for å få til noe, men de var beinharde. Fikk ikke byttet mot noe jeg hadde. DÅRLIG! Trist å høre at du ikke har fått svar fra SP. T-skjortene her er heller ikke gratis, siden det er et lite parti med ikke akkurat Norges største valgkampbudsjett, men i hvert fall bare halvparten så dyre som hos AP. Kystpartiet var jo ikke vanskelige, de er jo noen hakk mindre enn SP. Men jeg er ganske bortskjemt når det gjelder goodies. I løpet av de ukene etter jeg sendte ut mailene har jeg mottatt 2 t-shirts, 1 bag, 1 minnepinne, 1 trenings skjorte og 1 finskjorte i jobbsammenheng, alt var bare noe de følte for å gi bort (med logo seff.). Pluss det jeg har fått fra partiene. haha, jøssus ja. Ble nyskjerrig på Venstre t-skjorta jeg antar det er denne: Naa.. Ikke helt. Den er litt mer sjokkgrønn og en litt annen logo. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 En ting jeg lurer på, hvor lang tid ga du alle de som ikke svarte på din henvendelse? Det er nå ca 4 uker siden jeg sendte ut mailene, de som svarte fikk jeg svar fra alt i fra noen timer til et par dager. Det er jo alt for lenge! Lurer på hva de tenker på når de ikke svarer deg, kanskje de synes det er slitsomt med folk som spør om ting men de burde da klare og lirke ut et svar uansett? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Galmannspolitikk. Hurra. Enda en som uttaler seg uten å engang vite hva Frps politikk går ut på. Lenke til kommentar
Dobain Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 En ting jeg lurer på, hvor lang tid ga du alle de som ikke svarte på din henvendelse? Det er nå ca 4 uker siden jeg sendte ut mailene, de som svarte fikk jeg svar fra alt i fra noen timer til et par dager. Det er jo alt for lenge! Lurer på hva de tenker på når de ikke svarer deg, kanskje de synes det er slitsomt med folk som spør om ting men de burde da klare og lirke ut et svar uansett? er ikke så nøye, mangler ikke klær. Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Dobain, bilder av høyre t-skjorte? Lenke til kommentar
Dobain Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Galmannspolitikk. Hurra. Enda en som uttaler seg uten å engang vite hva Frps politikk går ut på. Javel? Fordi jeg ikke støtter den villskapen de til tider foreslår så vet jeg ikke hva politikken dems går ut på? Jeg velger heller å se litt motsatt på det. Vi lever i et fritt land, jeg har lov å mene hva pokker jeg vil om FRP sin politikk. Du har sikkert like meninger om andre partier sin politikk, jeg har ikke noe grunnlag for å mene at du da ikke har peiling på x parti sin politikk, folk har forskjellige behov og interesser i samfunnet, derfor har partier forskjellige hjertesaker. Så å slenge ut slikt oppgulp fordi noen ikke støtter FRP er trist å se. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 En ting jeg lurer på, hvor lang tid ga du alle de som ikke svarte på din henvendelse? Det er nå ca 4 uker siden jeg sendte ut mailene, de som svarte fikk jeg svar fra alt i fra noen timer til et par dager. Det er jo alt for lenge! Lurer på hva de tenker på når de ikke svarer deg, kanskje de synes det er slitsomt med folk som spør om ting men de burde da klare og lirke ut et svar uansett? er ikke så nøye, mangler ikke klær. Var ikke helt det jeg mente, kunne jo skrevet feks; Vi har ikke mulighet til og dele ut klær ol over nett, takk for din henvendelse. Lenke til kommentar
Dobain Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Dobain, bilder av høyre t-skjorte? Beklager, har ikke bilde. Men det er en mørkeblå skjorte med en høyre-logo på brystet. Dessverre så kom den i størrelse XL og XL skjorter er litt(veldig) større enn t-shirts. Skal kokevaske den og se om den passer litt bedre, hvis ikke så får dama bruke den som nattkjole :!: Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 og den værste var en det sto "Trond Giske hater fildeling, jeg hater Trond Giske". Sånn vil jeg ha!! Noen tips til hvordan mailen kan se ut? ;P Lenke til kommentar
Dobain Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Var ikke helt det jeg mente, kunne jo skrevet feks; Vi har ikke mulighet til og dele ut klær ol over nett, takk for din henvendelse. Ja enig der, men de har det sikkert travelt for tiden, hadde jeg selv fått haugevis med mailer under valgkampen fra folk som spør om alt fra a til å og plutselig spurte noen om en t-shirt så hadde det nok ikke vært den mailen jeg prioriterte først. Regner med de er mer seriøse på andre henvendelser. Lenke til kommentar
Dobain Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 og den værste var en det sto "Trond Giske hater fildeling, jeg hater Trond Giske". Sånn vil jeg ha!! Noen tips til hvordan mailen kan se ut? ;P skriv: " Hei, jeg synes det er ganske unødvendig av dere å lage en button hvor det står at dere hater en politiker (som forøvrig bare gjør litt jobben sin; sikre at kunstnere har inntekter til å opprettholde kunstutviklingen sin) og vil gjerne ha tilsendt alle disse buttons så jeg kan smelte de om til proteser eller noe annet nyttig. Hat er et veldig sterkt ord og bør bli brukt med omhu" Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Galmannspolitikk. Hurra. Enda en som uttaler seg uten å engang vite hva Frps politikk går ut på. Javel? Fordi jeg ikke støtter den villskapen de til tider foreslår så vet jeg ikke hva politikken dems går ut på? Nei. Måten du omtaler dem på viser at du bare baserer deg på andres feilaktige påstander om partiet, og ikke hva partiet faktisk står for. Vi lever i et fritt land, jeg har lov å mene hva pokker jeg vil om FRP sin politikk. Men skal du gi utrykk for dem, må du også regne med kritikk når du farer med fanteri. Så å slenge ut slikt oppgulp fordi noen ikke støtter FRP er trist å se. Det er ikke fordi du ikke støtter Frp. Det er fordi du slenger rundt deg med fordomsfulle utsagn om partiet. Lenke til kommentar
perryman Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Galmannspolitikk. Hurra. Enda en som uttaler seg uten å engang vite hva Frps politikk går ut på. Javel? Fordi jeg ikke støtter den villskapen de til tider foreslår så vet jeg ikke hva politikken dems går ut på? Nei. Måten du omtaler dem på viser at du bare baserer deg på andres feilaktige påstander om partiet, og ikke hva partiet faktisk står for. Det viser ikke at Dobian baserer seg på andres feilaktige påstander, du antar at han gjør det. Det det viser er at han synes Frp er galmannspolitikk. Hvor han har dette fra er så vidt meg bekjent noe du ikke vet. Vi lever i et fritt land, jeg har lov å mene hva pokker jeg vil om FRP sin politikk. Men skal du gi utrykk for dem, må du også regne med kritikk når du farer med fanteri. Kritikk må han regne med, antagelser fra deg er noe ganske annet. Så å slenge ut slikt oppgulp fordi noen ikke støtter FRP er trist å se. Det er ikke fordi du ikke støtter Frp. Det er fordi du slenger rundt deg med fordomsfulle utsagn om partiet. Hvis noen er fordomsfulle her må det være deg. Som antar at alle som ikke støtter Frp baserer seg på andres feilaktige påstander om partiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå