mrflonaldo Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Heisann, etter å ha lånt vekk min bærnare acer travelmate til min kjære samboer som ønsket å spise pære mens hun spillte the sims, sitter jeg igjen med ett spørsmål: Hvordan er det mulig å rengjøre en bærbar skjerm? mvh, mrflonaldo! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 jeg gjør følgende: skrur av pcen, fukter litt papir å stryker det over skjermen,så bruker jeg tørt papir og etter det en tørrklut som tiltrekker seg støv.obs: vær forsiktig! Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 OBS! bruk ALLTID den mykeste delen av tørkerullen og gni heller mye og lett på flekker og ikke hardere og hardere på vannskelige flekker. Det finnes kluter og rengjørings middel for lcd skjermer, Tror 3M har noe slikt Lenke til kommentar
mrflonaldo Skrevet 19. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2003 Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Dersom du brukar noko flytande vaskemiddel, er det lurt å leggja skjermen flat først for å hindra at det renn inn under skjermen og øydelegg elektronikken der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå