Gå til innhold

Plass for lagring av bilder - hvor får man mest plass gratis?

Anbefalte innlegg

Hvilken web-tjeneste gir mest plass? Photobucket f.eks. som mange bruker gir bare 500 MB gratis!! Det er jo ABSOLUTT ingenting. Varer ikke til bilder for en tur en gang.

Eneste som duger som jeg har funnet er Facebook. Er det noen begrensninger der?

Må kanskje være en fil-lagringstjeneste som kan vise bilde-filer som er beste mulighet?

Eurofoto/VG hadde jo en tjeneste med ubegrenset lagring, men det er vel slutt?

Og hva med video, da er det bare youtube som gjelder? Har de noen total begrensning per bruker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dropbox tilbyr 2 GB gratis lagring. Denne siden lar deg også enkelt synkronisere filer mellom to pcer, og en webserver.

Programmet oppfører seg som et vanlig explorervindu hvor du kan opprette filer eller dra filer til. Deretter synkroniseres filene med en webserver, og eventuelt andre pcer programmet er installert på.

Dropbox

Lenke til kommentar

Jeg vet at oosah har tilbudt 1 TB gratis lagring. Har ikke testet ut dette inngående, men laget en konto der for en tid tilbake. Ser derimot ut som om siden er nede på grunn av flytting eller noe slikt, går ann å følge med da og lage seg en account hvis siden kommer opp igjen :)

Endret av MrPancake
Lenke til kommentar

Hva er du ute etter egentlig? Et sted å lagre bildene dine sikkert og ha de som en backup, eller er det for å dele dem med andre folk?

Er det backup og sikkerhet du er ute etter vil du ikke velge et sted som tilbyr gratis lagring. For der har du få garantier for hva som skjer i fremtiden.

Du nevner Facebook, men justerer ikke de bildekvaliteten (størrelsen) til en viss grense? Så skal du lagre bilder som du skal ta ut på fotofremkalling senere, tror jeg ikke Facebook er stedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...