Gå til innhold

trenger litt råd om Lord of the Rings Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det koster penger å spille det, men det er bare en hundrelapp eller noe sånt i måneden. Det er ikke all verden og helt klart verdt det. Når det er sagt har de en to-ukers trial du kan prøve gratis om du vil. Liker du det kan du lett oppgradere til fullversjonen og spille videre med samme karakter. :)

Jeg har spilt dette veldig lenge og kan si mye om det, men jeg ville foretrukket om du var litt mer spesifikk hva du ønsker informasjon om da det er så vanvittig mye å si. Den korte versjonen er at det er veldig casual, har et modent community (en poll på den offisielle forumet viste sist jeg sjekket at størsteparten av spillerne er mellom 20 og 30 år, og folk mellom 30 og 40 er på andreplass. I tillegg var det to treff på 50+ år.) ;)

Lenke til kommentar

Det er tre typer Instance som jeg vet om.

Vanling instance -> Minner om et vanlig oppdrag, men spillet lager en ny kopi av et svært lite område kun for deg (og gruppen din i de fleste tilfeller, skjønt noen krever at du er alene) for dette oppdraget. Dette området er ofte svært scriptet (ting skjer fordi utviklerne vil deg skal skje). Som et eksempel har jeg fanget kriminelle (dvs drept dem) en stund, men fikk vite at jeg var utpekt som slemming i stedet. Dette førte til at jeg fikk en instance der jeg og en npc møtte lederen for slemmingene. Dette foregikk midt i den vanlige byen, men fordi det var en instance var det ingen andre folk der. Et annet eksempel selve introen i spillet. Hobbitene møter en annen hobbit, blir introdusert til de sorte rytterne, finner alvene og så videre. Alt er sterkt historiedrevet og ganske filmatisk, og selvsagt er alt laget kun for deg. Ingen andre spillere kan blande seg inn, selv om selve området er åpent for alle utenfor instancen.

Offentlige instancer -> Store instancer som er åpne for alle, og ikke krever at du har et oppdrag for å gå inn dit. Goblin town er et bra eksempel. Forskjellen fra en slik instance og selve verden utenfor er at det er mye mindre, men langt mer detaljerte områder, du har veldig mange (og farlige) fiender samt en rekke oppdrag du kan gjøre her.

Raids -> Som vanlige instancer på mange måter, dvs at ingen kan blande seg inn. Forskjellen er at disse er svært vanskelige og krever at du har minst to fulle grupper som jobber sammen. Har aldri spilt disse selv, da de ofte tar fire, fem timer å fullføre, og fordi man er avhengig av radiance-utstyr (kort sagt ekstra beskyttelse) krever folk ofte at man gjør dem om og om igjen for å få utstyret man trenger i første omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...