xArtimis Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg er på utkikk etter en god barbermaskin. Er ganske ung(16), men har ganske mye skjegg/bart, og det vokser ganske fort. Brukt Gillette Fusion Power barberhøvel ganske lenge, men jeg får ikke bort alt :S Ville helst satset på en barbermaskin rundt 1000 lappen, men hvilken ? PS: Viste ikke helt hvor jeg skulle poste denne på forumet, men følte at det var mest naturlig her Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 EG får ikkje vekk skjegget om eg prøver med barbermaskin. Einaste som funker er eit heilt nytt barberblad og god tolmodighet. Barbermaskiner er ein stor skuffelse uansett merke og modell. Lenke til kommentar
xArtimis Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Ja for det er jo det at jeg ikke ønsker å kjøpe en barbermaskin for 1000 kr, men den ikke er god nok Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Et lite tips: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=857834 Det fins helt suverene alternativer til Gilettes moderne tullball. Med korrekt teknikk er det ingenting som fjærner skjegget så fullstendig som en god våtbarbering med DE-høvel, evt. barberkniv om man skal være sær. Men alikevel, bestemmer du deg for barbermaskin så er det litt du må vite: Det fins to hovedtyper; roterende hoder og blader under en fin metallnetting. Hhv. Phillips og Braun, og det er individuelt hva slags type maskin som fungerer best. En kvalitetsbarbermaskin skal kunne fungere i 5-10 år før det trengs utskifting av enten bladene eller maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå