Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nytt skrivebord til PC

Anbefalte innlegg

Nå skal det kjøpes ny seng, og køyeseng løsningen jeg har per dags dato skal bort!

Nå har jeg køyeseng over, og skrivebord under og denne løsningen skal altså ut vinduet, ergo er jeg nå på jakt etter et nytt skrivebord!

Trenger litt anbefalinger, tips og inspirasjon i valget av nytt skrivebord. Det kan ikke være for stort, ettersom ommøbleringen av soverommet, innkjøp av ny regulerbar seng, samt det at jeg skal investere i 42" Plasma TV + 2.1 anlegg på rommet gjør at det ikke er ubegrenset med plass til et skrivebord, det skal selvsagt ikke være knøtt lite, men ei heller gigantisk.

Trenger noe som ser litt stilfult ut og vil passe inn i et nok så mørkt miljø (skal bli mørke vegger på sove rommet, ala noe mørke blått eller liggende). Skal med andre ord ikke være noe så simpelt som en bordplanke med fire ben.

Det som skal bli plassert oppå skrivebordet blir et Microsoft SideWinder X6 tastatur, en SteelSeries 5L musematte, en Razer Deathadder mus og en HP 2475W LCD-skjerm, under havner MicroATX gamer maskinen (Lian Li PC-V351 kabinett), med andre ord så kreves det ikke allverdens til skrivebord plass!

Noen som har forslag og ideer? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...