iqlizer Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hei, Skal mekke en ny webside nå snart. Sist jeg mekket en webside brukte jeg et program som heter "Textwrangler" (OSX). Saken er at jeg skal lage websiden på en Windows pc å trenger et program til å kode. Programmet skal hest ligne litt på Textwrangler (finner ikke dette for Windows)- Notisblokk blir for kjedelig. Tenker ikke på Adobe sine programmer til å lage, men et enkelt tekstprogram til å kode i. Designet lager jeg selv i Photoshop. takk. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Om du kun trenger teksprogram kommer du langt med notepad/notepad++/editplus. o.l Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Om du kun trenger teksprogram kommer du langt med notepad/notepad++/editplus. o.l Har lastet de ned, takker. Skal prøve de senere. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Notepad++ er eit av dei betre alternativa for programmering på Windows plattformen tykkjer iallefall eg. Det er ikkje betre enn TextMate/Coda til OSX likevel (syns eg), då det ser utruleg grått å trist ut, og noko uoversikteleg. Men så snart du set deg inn i det, går det nok grett. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Personlig liker jeg PSPad bedre en Notepad++ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Aptana Studio er fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå