Nilsen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Mens landets ungdommer strømmer til skolepultene, lanserer Dell en ny bærbar. Les mer Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 At den er liten og lett hjelper fint lite når batteriet ikke varer en hel forelesning engang.. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Merklig at de ikke har fokusert mer på batterilevetiden igrunn. Her har Acer gjort en smartere valg med Timeline-serien. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Celeron 723 har 10W TDP og ingen strømsparefunksjoner. Håper maskinen også blir levert med Core 2 Solo SU3500 (5,5W + strømsparefunksjoner). Bedre skjermkort hadde også vært en fordel. F.eks Mobility Radeon HD 4330. Lenke til kommentar
troari Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvor ble Dell Inspiron mini 12 av tro? Fikk min som virket i 15 minutter. Sendt tilbake for alltid. Nå ser det ut til at Dell i Norge har tatt dem helt ut av markedet! Her var jo større batteri en av valgene som fikk prisen opp, langt over lokkeprisene. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 1,2 GHz faktisk. Jeg har mer på maskinen jeg sitter på nå, og det er en ~6 år gammel laptop. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 1,2 GHz faktisk. Jeg har mer på maskinen jeg sitter på nå, og det er en ~6 år gammel laptop. Ja, fordi GHz betyr alt... Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 http://www.acerdirect.co.uk/Acer_Timeline_...051/version.asp Den är ju på gång inom kort. 11.6 med dual core. Då köper jag nog min Netbook. Lenke til kommentar
icc Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Eternet - hva for en tilkobling er det? Maskinen høres litt for svak ut til å skulle være en studentpc. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg ser svært lite som gjør dette attraktivt for studenter. Positivt: Grei, men ikke imponerende oppløsning. HDMI er greit(men tviler på at denne klarer å spille full HD materiale?) Negativt: Ikke spesielt billig. 3 celler batteri. Celeron CPU: Dårlig ytelse og dårlig strømsparing. Lite minne(spesielt om den blir levert med Vista) Lite lagringsplass. Svakt skjermkort. Sata harddisk; støyer litt mer(ikke ideèlt for forelesninger)og bruker mer strøm. Jeg føler denne faller mellom mini-pcene med Atom som har god batteri tid men dårlig ytelse, og de større pcene med god ytelse med dårligere batteri tid. Denne har dårlig batteri tid OG dårlig ytelse. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Eternet - hva for en tilkobling er det? Maskinen høres litt for svak ut til å skulle være en studentpc. Regner med at de tenker på en vanlig RJ45 kontakt. Jeg husker når jeg overclocket en celeron forbi 1.2ghz for 10 år siden... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Eternet - hva for en tilkobling er det? Maskinen høres litt for svak ut til å skulle være en studentpc. Regner med at de tenker på en vanlig RJ45 kontakt. Jeg husker når jeg overclocket en celeron forbi 1.2ghz for 10 år siden... Han furter sikkert fordi de glemte en "h" i Ethernet. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 dollarkurs har vel aldri stoppet pc-produsenter for å legge på litt ekstra for en liten nasjon som krever eget språk på alt fra manualer til tastatur? Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Dårlig batterilevetid, svak ytelse, ikke tablet Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Negativt:Ikke spesielt billig. 3 celler batteri. Celeron CPU: Dårlig ytelse og dårlig strømsparing. Lite minne(spesielt om den blir levert med Vista) Lite lagringsplass. Svakt skjermkort. Sata harddisk; støyer litt mer(ikke ideèlt for forelesninger)og bruker mer strøm. Forventer du da en kraftigere CPU, mer minne, større og SSD (siden du nevner at det negativer er "sata harddisk") harddisk med et kraftigere skjermkort for den samme prisen og kanskje til og med samme vekt? Det er jo lov å drømme, men jeg tror ikke det lar seg gjøre per i dag. Om du bestiller den fra USA vil du uansett ikke få norsk tastatur, så til tross for lav dollarkurs tror jeg neppe denne vil bli aktuell for noen her til lands før den dukker opp på Dell.no. Da vil det jo også bli mulig å optimalisere maskinens spesifikasjoner, som større harddisk, mer minne og ikke minst et 6 eller 9-cellers batteri. Da jeg nylig bestilte min Dell Studio 1555 justerte jeg alt etter mine egne behov, større harddisk, mer minne osv. Storfornøyd Lenke til kommentar
sindrejl Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Synes dere batteritiden er for liten kjøper dere en Acer One 1410 med Celeron m723, intel gma4500HD og 6cellers batt Tynnere og finere.. Iallefall i mine øyne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå