Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Vel, det er ikke bare den internasjonale finalen som er intressant. Jeg lar statistikken snakke for seg selv: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=547183 Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Vel, det er ikke bare den internasjonale finalen som er intressant. Jeg lar statistikken snakke for seg selv: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=547183 Det sier jo seg selv at det er feil at 4 millioner betaler for 1,5 millioners underholdning. 1 person betaler for sin egen underholdning. Melk heller litt penger ut av MGP enn å ha det som en utgift, hvis det er så populert som folk skal ha det til, lag inntekter av det slik at det kan finanisere seg selv. Det stod i artikkelen refferet til i første posten at det var "et lite sprik mellom utgifter og intekter på noen titalls millioner", ja da skrur dere opp bilettprisne osv , du går ikke ut til hele folket og sier "sorry men greiene våre krasjer økonomisk folkens, bla opp" Edit: Litt omformulering Endret 23. august 2009 av Ceburger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg siktet til utsagnet til Nopros på forrige side. Det var kanskje litt utydelig, i såfall beklager jeg. Jeg er enig med deg i at de som ikke vil ha NRK burde kunne velge den vekk og slippe å betale TV-lisens, men da kommer problemet igjen at da må NRK krypteres i likhet med andre kanaler. Og kom igjen, jeg er nesten sikker på at alle eller i allefall tilnærmet alle ser på NRK fra tid til annen, eller bruker en av deres andre tjenester. Men, staten burde absolutt betale for MGP, det er ikke rett at det skal koste mer for de som ikke ønsker å se på det. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 De må vel kunne klare å få finansiert dette gjennom næringslivet i Norge eller utlandet. Andre land som storbritania, frankrike, danmark etc har jo gode statskanaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå