Gå til innhold

Du skal betale for MGP-finale med økt lisens

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, det er ikke bare den internasjonale finalen som er intressant.

Jeg lar statistikken snakke for seg selv: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=547183

Det sier jo seg selv at det er feil at 4 millioner betaler for 1,5 millioners underholdning. 1 person betaler for sin egen underholdning.

Melk heller litt penger ut av MGP enn å ha det som en utgift, hvis det er så populert som folk skal ha det til, lag inntekter av det slik at det kan finanisere seg selv. Det stod i artikkelen refferet til i første posten at det var "et lite sprik mellom utgifter og intekter på noen titalls millioner", ja da skrur dere opp bilettprisne osv , du går ikke ut til hele folket og sier "sorry men greiene våre krasjer økonomisk folkens, bla opp"

Edit: Litt omformulering

Endret av Ceburger
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Jeg siktet til utsagnet til Nopros på forrige side. Det var kanskje litt utydelig, i såfall beklager jeg. Jeg er enig med deg i at de som ikke vil ha NRK burde kunne velge den vekk og slippe å betale TV-lisens, men da kommer problemet igjen at da må NRK krypteres i likhet med andre kanaler. Og kom igjen, jeg er nesten sikker på at alle eller i allefall tilnærmet alle ser på NRK fra tid til annen, eller bruker en av deres andre tjenester. Men, staten burde absolutt betale for MGP, det er ikke rett at det skal koste mer for de som ikke ønsker å se på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...