Gå til innhold

Problem med X-men2: wolverines revenge

Anbefalte innlegg

Etter at alle videoer i starten av spillet er vist, går bare maskinen ut av spillet, og vi ender med den pene wallpaper på maskinen

OS er XP, alle drivere er oppdatert. DEn virker på 1 maskin men ikke den andre. Noen som har noen ide?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HEY! Jeg har skkurat det samme problemet, jeg trodde det var noe buggus med spillet, og ga opp. Men så på et LAN, hentet noen det ifra meg (fyfyfy, slemt gjort, pirater) og til min store oppdagelse, så fungerte det på alle andres pc, enn min.

Har sittet å trykt å håpet på et svar nå i noen uker, og så en dag kom det opp en feilmelding. (!w00t? :woot: ) Det stod at de ikke kunne finne hardware grapich accelatoren min, (skjermkortet) og jeg re-innstalerte driverne og detonatorne. Det fungerte heller ikke etter det, men jeg lurer på om du tilfeldigvis har et Geforce 4 Ti4200 128mb MSI? Eller noe i nærheten? :wink: Uansett, gi meg hardware... ummhh... Spesifikasjonene dine.... så kasnkje jeg finner ut av noe lurt? ( 8) )

Lenke til kommentar

Konfigen på maskinen er i det lavere av kriteriene, men det skal gå.

Dett er en P3 800MHz med 256 MB ram, Geforce 256 grafikkort. Xp operativsystem. Har oppgradert alle drivere til grafikkortet.

Får ingen feilmelding. Har kanksje en anelse om grafikkortet, men ville det da vise alle filmer osv. Alle andre spill jeg har funker godt på denne.

Håper vi kan finne ut av det!

Lenke til kommentar

Juepp, jeg fant løsningen. Det er nok lydkortet som er problemet, men alt kan løses temmelig enkelt. Du må gå inn på Kontroll panel, lydkort innstillinger, advanced options, så justere på lydkort hardware acceleration, ifra Full til Basic. Dette kan medføre lydtrøbbel med andre spill, men det går bra med wolverine, og spillet fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...