sissy82 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) hei folkens! har oppkjøring 21 okt kl 09.25. på lillestrøm biltilsyn! hvor lang tid varer en oppkjørings time???? pleier man og måtte kjøre inn til oslo på denne tiden?? noen som har tips?? til høyreregel?enveiskjøring? er ikke kjent der så ille... jeg bor på maura skal ha glattkjøring og lang kjøring til uken...noen som er derifra? ønsker også oppkjøring i lillestrøm eller i moss i sept i stedet for okt er det noen som vet om jeg kan få dette før? Endret 20. august 2009 av sissy82 Lenke til kommentar
sissy82 Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 hei folkens! har oppkjøring 21 okt kl 09.25. på lillestrøm biltilsyn!! hvor lang tid varer en oppkjørings time???? pleier man og måtte kjøre inn til oslo på denne tiden?? noen som har tips?? jeg bor på maura skal ha glattkjøring og lang kjøring til uken...noen som er derifra? ønsker også oppkjøring i lillestrøm eller i moss i sept i stedet for okt er det noen som vet om jeg kan få dette før? Lenke til kommentar
Trafikkstudenten Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Oppkjøringen varer ca 1 time. I denne tråden finner du mange tips. Lykke til! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 kjører ikke inn til oslo, ihvertfall ikke sentrum, kanskje stovner, lørenskog og det området der men det er maks, vanligvis er det mest landevei og noe illestrøm sentrum, en enkel oppkjøringsrute, jeg klarte det der ihvertfall! Lenke til kommentar
sissy82 Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 kjører ikke inn til oslo, ihvertfall ikke sentrum, kanskje stovner, lørenskog og det området der men det er maks, vanligvis er det mest landevei og noe illestrøm sentrum, en enkel oppkjøringsrute, jeg klarte det der ihvertfall! grattis med bestått lappen :-) er det snø føre på oktiber tiden her i lillestrøm??? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 nei det tror jeg ikke, tviler kraftig. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Er nok mere høst vær som i regn og vind. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hadde i lillestrøm selv, hadde null problemer og synes det var veldig lett. Men at man ikke kan få turen innom oslo er ikke helt sant, riktignok ikke i sentrum så var egentlig null stress. Bare vær obs på høyreregel og fotgjengere så går det nok bra. Lenke til kommentar
sissy82 Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Hadde i lillestrøm selv, hadde null problemer og synes det var veldig lett. Men at man ikke kan få turen innom oslo er ikke helt sant, riktignok ikke i sentrum så var egentlig null stress. Bare vær obs på høyreregel og fotgjengere så går det nok bra. ok flott :-) har oppokjøring 21 okt kan jeg få dette fø`? må kjørelærer ringe eller kan jeg ringe selv? Lenke til kommentar
Trafikkstudenten Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Kjørelæreren din bestiller time. Hør med hun/han. Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Du kan forsåvidt ringe selv også, nummeret er 815 22 000, men så må du ringe din kjørelærer og høre om han har anledning til å kjøre opp med deg den dagen. Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hadde i lillestrøm selv, hadde null problemer og synes det var veldig lett. Men at man ikke kan få turen innom oslo er ikke helt sant, riktignok ikke i sentrum så var egentlig null stress. Bare vær obs på høyreregel og fotgjengere så går det nok bra. ok flott :-) har oppokjøring 21 okt kan jeg få dette fø`? må kjørelærer ringe eller kan jeg ringe selv? Du får ikke før, jeg har nettopp ringt og neste er 26 oktober. Jeg SKAL ha før, så jeg ringer hver dag og venter på en avbestilling ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå