Gå til innhold

Perfect xbox 360 klan!

Anbefalte innlegg

Perfect

Tag pT I

Historie:

Perfect foreløbig en norsk klan startet av Skolte, Stian, Cypher, Slyy og Gamechill.(9.8.2009) Klanen er veldig ny men vi har hatt en annen klanen en ganske lang stund den het Pitch Black. Men folkene i klanen likte ikke navne så vi byttet til Perfect. Vi er en Gears of War 1 klan for øyeblikket.

Vi har laget et gratis forum registrer dere vi vil lage Gears of War 1 turneringer vis vi får nok lag. http://perfect.freeforums.org/index.php

Achievementsene våre så langt:

5 plass i Gears of War 2 sommer turnering.

1: Ha en skikkelig klan. Ikke tulleklan, helst registrert i ladders.

2: Beskrive hvilken plattform klanen spiller på.

3: Ha med hvilket spill dere spiller

4: Ha med krav for medlemmer, dine egenskaper

1: Ja vi er en Seriøse klan satser på å bli best i gears of war 1 vi er allerede en av de beste i norge. Vi satser på å bli stor i europa. Vi er registrert på Gamebattle.

2:Xbox 360

3: Akkurat nå går det bare i Gears of War 1. Men vis vi finner et godt lag for et annet spill tar vi dem med glede inn i klanen.

4:Ha erfaring i spillet, Må ha erfaring i teamwork. må være veldig god shotgun og lancer. We are en insane sniper som er god med torque. Men vi tar gjerne folk som er veldig gode med sniper og torque. Veldig bra med overall players

Min klan historie:

The Deep Greed (Battlefield 2 Modern Combat ) Den ble lagt av noen venner av meg

Allied Coalition ( Battlefield 2 Modern Combat ) Denne klanen var en av de best i verden men de kom aldri på toppen av klan ladderen fordi folk var redd for å spille mot de. Jeg tror de hadde 69 wins og 4 tap. Jeg ble tatt inn fordi en venn av meg var i den klanen han lå på 5 plass i assult rifle.

Flames of Eternity ( Gears of War 1 ) Jeg joinet denne klanen etter jeg mitt lag kom på 3 plass i nm i gears of war 1. Vi var AC Norway. Flames of Eternity kom på andre, Og GoN kom på først. Vi drev å kjempet om første plassen på Consolegaming med GoN men de var bedre enn oss.

Pitch Black ( Gears of War 1 ) Når Flames of Eternity ble inaktive leavet jeg å laget meg en ny klan Pitch Black jeg fikk den på 8 plass på consolegaming

Flames of Eternity ( Gears of War 1 ) Jeg joinet Flames of Eternity igjen når lederen ble aktive igjen. Vi prøvde på et comeback men det gikk ikke helt riktige veien

Pitch Black ( Gears of War 1 ) Så gikk jeg tilbake til Pitch Black igjen og fikk med meg noen venner.

Perfect ( Gears of War 1 ) Vi byttet navn på klanen fordi folk i klanen likte ikke navne pitch black. Nå er vi på vei med å lage et stabilt lag på Gamebattle. Vi tenker å lage en Norsk turnering snart i Gears of War 1 for å vinne titelen best i norge i gears of war 1

Registrer deg på forumet vårt http://perfect.freeforums.org/index.php så kan du sende inn søknade! Du kan adde meg på xbl pB I Skolte vis du vil joine så får jeg spilt litt med deg.

Endret av Skolte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...