TST Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 I dag var vi så heldige å slå an en lang og interessant samtale med Hal Milton her på E3. Milton er senior designer hos Microsoft, og jobber for tiden med det kommende onlinespillet Mythica. Spillet baserer seg helt og holdent på nordisk mytologi og vikinger. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=87 Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 "Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har møtt et mer engasjert menneske i hele mitt liv, og når han først var i gang med å snakke, var han stort sett utstoppelig. Han hoppet rundt, smilte og gliste, mens han hele tiden utbrøt "Oh! This is so exciting! I love to talk about this!". En skikkelig moromann." Og folk sier Microsoft bare inneholder djevelens menn Spillet ser helt fantastiskt ut, og har nok et enormt potensiale. Kanskje det sto i artikkelen, men når er utgivelsesdatoen? Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Kanskje det sto i artikkelen, men når er utgivelsesdatoen? TBA Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Weee, nå kommer to online spill jeg kunne tenkt meg å bli med på. Dette og world of warcraft. Disse spillene kommer nok til å konkurere om å erobre størst mulig del av markedet. Kanskje beinhard konkurranse fører til ekstremt gode plot og spill opplevelser. eller enorme reklame kampanjer med spam og aggresive reklame (gator?) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Weee, nå kommer to online spill jeg kunne tenkt meg å bli med på. Dette og world of warcraft. Disse spillene kommer nok til å konkurere om å erobre størst mulig del av markedet. Kanskje beinhard konkurranse fører til ekstremt gode plot og spill opplevelser. eller enorme reklame kampanjer med spam og aggresive reklame (gator?) star wars galaxies har allerede sikert seg enorme mengder spillere bare fordi det er star wars, så jeg tror galaxies får en god del av mmorpg markedet, og Middle-Earth online (men det er jo to år til det kommer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg