Gå til innhold

E3 2003: Gamer.no snakker viking med Mythica-teamet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har møtt et mer engasjert menneske i hele mitt liv, og når han først var i gang med å snakke, var han stort sett utstoppelig. Han hoppet rundt, smilte og gliste, mens han hele tiden utbrøt "Oh! This is so exciting! I love to talk about this!". En skikkelig moromann."

Og folk sier Microsoft bare inneholder djevelens menn :woot:

Spillet ser helt fantastiskt ut, og har nok et enormt potensiale.

Kanskje det sto i artikkelen, men når er utgivelsesdatoen?

Lenke til kommentar

Weee, nå kommer to online spill jeg kunne tenkt meg å bli med på. Dette og world of warcraft. Disse spillene kommer nok til å konkurere om å erobre størst mulig del av markedet. Kanskje beinhard konkurranse fører til ekstremt gode plot og spill opplevelser. :p eller enorme reklame kampanjer med spam og aggresive reklame (gator?) :shrug:

Lenke til kommentar
Weee,  nå kommer to online spill jeg kunne tenkt meg å bli med på. Dette og world of warcraft. Disse spillene kommer nok til å konkurere om å erobre størst mulig del av markedet. Kanskje beinhard konkurranse fører til ekstremt gode plot og spill opplevelser. :p eller enorme reklame kampanjer med spam og aggresive reklame (gator?)   :shrug:

star wars galaxies har allerede sikert seg enorme mengder spillere bare fordi det er star wars, så jeg tror galaxies får en god del av mmorpg markedet, og Middle-Earth online (men det er jo to år til det kommer)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...