Fotofashion Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 takker så meget. Lenke til kommentar
andersj Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Flott bilde. Ang. lyssetting har jeg bare en liten filleting, og det er skyggen over panneluggen. Eller nydelig utført. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Livlig tråd det her, ser det ut som. Jaja. Et teknisk flott bilde. Harmonisk og forholdsvis ryddig komposisjon med trekant med lavt tyngdepunkt. I tillegg er det andre linjer som gir mat til øyet. Sånne positurer var spennende en gang i tida, men kanskje ikke like spenstige nå lenger. Vi har sett dem før liksom. Dette er ikke nødvendigvis en kritikk, kanskje mer en konstatering. Hva jeg føler og tenker? Hm. Jeg opplever en sterk dissonans. Dissonans bla i positur og kroppspråk, hun er lettkledd og skrever, samtidig som ansiktsutrykket virker lukka, på grensa til det arrogante. Det lukka utrykket hennes harmonerer heller ikke særlig med tittelen, som er en invitasjon. -- Så en metakommentar til tråden som sådan og din måte å bruke Akam. Du inviterer gjerne til en litt annen kritikk enn det som er vanlig her på Akam. Det syns jeg er forfriskende Men jeg lurer på om du forventer litt for mye av oss, når du vil ha oss til å si hva vi føler, samtidig som du selv nærmest insisterer på å holde kortene tett til brystet. Du signaliserer nemlig i svært liten grad hvilke tanker og følelser du selv gjør deg om egne bilder. Kanskje du ville fått mer av oss, om du selv var litt mer raus på det området? Litt gjensidighet i relasjonen rett og slett. Jeg har stor forståelse for at du ikke vil legge ut for mye føringer i forhold til tolkinger, siden det lett virker lukkende på eventuell kritikk. Men når det dabber av, da kunne det kanskje være på sin plass å gi tilbake? Bare noen tanker fra undertegnende. Bruk de til det du vil Misforstå meg rett. Jeg setter stor pris på trådene dine. Ok? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 fototim, jeg kommer tilbake med svar i morgen, forfriskende lesning det du har skrevet takk Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Mine tanker da jeg posserte modellen var at jeg ville ha en positur med beina som ga invitasjon. Der en som ser bildet vil med en gang tenke tiltrekkelse. Mens armenes kropps språk som settes i kryss skal stenge for dette. Jeg ba hvis jeg husker helt rett.. å tenke, kom til meg, men du må jobbe for det. I'm more worth then that! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå