faaeri Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Betaversjonen av nyeste råkonverteringsprogram fra Adobe gir støtte for de nyeste kameramodellene. Les mer Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 dette er sikkert et dumt spørsmål, men hva er forskjellen på dette programmet og Lightroom? Utfyller de hverandre, eller er Camera Raw en "lightversjon" av lightroom? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Camera raw er selve konverteringsmotoren fra RAW til noe annet. Brukes "as is" i Photoshop og Photohop Elements. Lightroom er et eget program som er bygd rundt denne "motoren". Tom Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Camera raw er selve konverteringsmotoren fra RAW til noe annet. Brukes "as is" i Photoshop og Photohop Elements. Lightroom er et eget program som er bygd rundt denne "motoren". Tom ah, takk for oppklaringen Tom! Endret 20. august 2009 av d0ppler Lenke til kommentar
fototim Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Camera raw er selve konverteringsmotoren fra RAW til noe annet. Brukes "as is" i Photoshop og Photohop Elements Tom Det er en litt nedstrippa utgave vi finner i Elements. Den mangler Recovery, Fill, og Clarity. Sånn er det i hvert fall i Elements 5 som jeg har. Jeg har oppfatta det som om disse verktøyene er tilgjengelige i CS. Referansen min er Lightroom. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det er en litt nedstrippa utgave vi finner i Elements. Den mangler Recovery, Fill, og Clarity. Sånn er det i hvert fall i Elements 5 som jeg har. Jeg har oppfatta det som om disse verktøyene er tilgjengelige i CS. Referansen min er Lightroom. Din oppfattelsesevne er i god stand. Det er slik som du sier; også i nye versjoner av PS Elements. Tom Lenke til kommentar
espenoen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Camera raw er selve konverteringsmotoren fra RAW til noe annet. Brukes "as is" i Photoshop og Photohop Elements Tom Det er en litt nedstrippa utgave vi finner i Elements. Den mangler Recovery, Fill, og Clarity. Sånn er det i hvert fall i Elements 5 som jeg har. Jeg har oppfatta det som om disse verktøyene er tilgjengelige i CS. Referansen min er Lightroom. Dette er fordi du ikke har oppdatert ACR Jeg bruker Elements 5 og får både Recovery, Fill og Clarity. Tror ikke disse var i ACR som fulgte med dog. Tror fortsatt at en får mindre muligheter (har ikke lightroom++, så jeg vet ikke), men akkurat de tre du nevnte er med. Edit: Jeg bruker versjon 4.6 som er den siste som er kompatibel med Elements 5 Endret 20. august 2009 av espenoen Lenke til kommentar
fototim Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det er en litt nedstrippa utgave vi finner i Elements. Den mangler Recovery, Fill, og Clarity. Sånn er det i hvert fall i Elements 5 som jeg har. Dette er fordi du ikke har oppdatert ACR Ok. Skjønner. Da lærte jeg noe i dag og. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ok. Skjønner. Da lærte jeg noe i dag og. Du er heldig du; lærte ikke noe nyttig i dag I motsetning til onsdag ... Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg