Gå til innhold

E3 2003: Sid Meier utvikler nytt Pirates-spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg som en hund. :smile:

Prøvde å starte opp gode gamle Pirates Gold på AMD'en, men det gikk heller dårlig... For å være presis så gikk spillet litt for godt... Sjøkampene var et skikkelig slit, med tanke på at skipet mitt hadde en fart på 200 knop eller noe sånt.... :grumpy: *Finne frem igjen P90'en min*

Lenke til kommentar

Gleder meg allerede til ny utgave av Pirates, det hadde blitt knall. Jeg spilte originalen utrolig mye, men ble litt lei Gold versjonen ettersom fektinga var totalt fucka opp i forhold til første utgaven. Håper de ikke gjør det samme med denne versjonen, men de har forhåpentligvis lært av sine feil ;)

Lenke til kommentar

Sjekk også tittelen ved navn Port Royale.... Den er ganske tro mot pirates, men der kan du velge om du vil være handelsmann eller pirat etc...

Ved første øyekast så dette ut til å være en ganske lovende "Pirates klone".

-Nux

Lenke til kommentar
Det kommer også et annet spill ved navn Pirates of the Carribean (tidligere: Seadogs II). Som sikkert kan holde de fleste i skinnet til den nye Pirates kommer. :)

Gleder meg til begge må jeg si!

Jeg var og besøkte utviklerne her på E3 i dag. Pirates of the Caribbean ser kjempe stilig ut, og jeg har gledet meg til Sea Dogs 2 siden det første spillet! Jeg fikk også spilt det litt, men som du vet må det litt tid for å sette seg inn i det.

Om en bitteliten stund (les: minutter) kommer en ganske stor sak om det ut på Gamer.no med eksklusive skjermbilder!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Port Royale er en meget god klone/etterfølger til pirates! Har alt som pirates! hadde (bortsett fra fekting) + mye mere, og muligheten for opptil 20 fartøy i sjøkamp om gangen :p Handel, forskjellige oppdrag og piratvirksomhet er langt på vei perfeksjonert i forhold til gamle pirates!.

ANBEFALES

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...