TST Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 På en svært dramatisk måte ble to brennhete titler kunngjort av Atari og Firaxis. Civilization Conquests, en tilleggspakke til strategispillet Civilization 3, men ikke minst en nyskapning av det klassiske sjørøver-spillet Pirates! http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=85 Lenke til kommentar
noodle Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Yohooo Knallnyhet, Pirates er vel et av de beste spillene ever .... Vente helt til 2004 Lenke til kommentar
shabador Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Gleder meg som en hund. :smile: Prøvde å starte opp gode gamle Pirates Gold på AMD'en, men det gikk heller dårlig... For å være presis så gikk spillet litt for godt... Sjøkampene var et skikkelig slit, med tanke på at skipet mitt hadde en fart på 200 knop eller noe sånt.... *Finne frem igjen P90'en min* Lenke til kommentar
noodle Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Har ikke testet noen av disse selv, men de skal kune sløve ned pc´en litt så det skal være mulig og spille gamle spill på nye kjappe maskiner Ta en titt her http://12.145.63.45/~uesp/general/gen95.shtml#slowdown Kanskje fu kommer ned i en 20-30 knop :wink: Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Gleder meg allerede til ny utgave av Pirates, det hadde blitt knall. Jeg spilte originalen utrolig mye, men ble litt lei Gold versjonen ettersom fektinga var totalt fucka opp i forhold til første utgaven. Håper de ikke gjør det samme med denne versjonen, men de har forhåpentligvis lært av sine feil Lenke til kommentar
nuxofa Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Sjekk også tittelen ved navn Port Royale.... Den er ganske tro mot pirates, men der kan du velge om du vil være handelsmann eller pirat etc... Ved første øyekast så dette ut til å være en ganske lovende "Pirates klone". -Nux Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Det kommer også et annet spill ved navn Pirates of the Carribean (tidligere: Seadogs II). Som sikkert kan holde de fleste i skinnet til den nye Pirates kommer. Gleder meg til begge må jeg si! Lenke til kommentar
CD Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Endelig Til de som har problemer med at det går for fort, Moslo.exe er ypperlig for å senke hastigheten og det fungerer utmerket på Pirates Gold. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Pirates var et spill jeg spilte ofte på C64/Amiga ja. En klassiker. Håper oppfølgeren blir like bra! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Det kommer også et annet spill ved navn Pirates of the Carribean (tidligere: Seadogs II). Som sikkert kan holde de fleste i skinnet til den nye Pirates kommer. Gleder meg til begge må jeg si! Jeg var og besøkte utviklerne her på E3 i dag. Pirates of the Caribbean ser kjempe stilig ut, og jeg har gledet meg til Sea Dogs 2 siden det første spillet! Jeg fikk også spilt det litt, men som du vet må det litt tid for å sette seg inn i det. Om en bitteliten stund (les: minutter) kommer en ganske stor sak om det ut på Gamer.no med eksklusive skjermbilder! Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Om en bitteliten stund (les: minutter) kommer en ganske stor sak om det ut på Gamer.no med eksklusive skjermbilder! Here it is: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=113 Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Port Royale er en meget god klone/etterfølger til pirates! Har alt som pirates! hadde (bortsett fra fekting) + mye mere, og muligheten for opptil 20 fartøy i sjøkamp om gangen Handel, forskjellige oppdrag og piratvirksomhet er langt på vei perfeksjonert i forhold til gamle pirates!. ANBEFALES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg