Bruker-133566 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Først og fremst; vet ikke om jeg plasserte posten under riktig kategori men men.. Dama har bursdag ganske snart, 2. september men vet ikke hva jeg skal kjøpe henne :S Har allerede gitt henne et smykke, ja var selvfølgelig et hjerte! jeg har planer om kjøp av noen fine roser, men hvilken farge? Skal jeg kjøpe henne et eller flere klesplagg? Håper på noen bra forslag!! takk på forhånd! Lenke til kommentar
caroline123 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Heihei! Så skjønt! Smykke og roser er alltid noe en jente ønsker seg! Gi henne røde roser om dere har vært sammen lenge hmm..du kan jo alltids gi henne et fint kort og et dikt du har skrevet selv, om du er flink til det!! Det hadde holdt for meg og vet det holder for hun også! lykke til! Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Roser er alltid veldig attraktivt å få, mens klesplagg derimot bør du være litt forsiktig med. Da mange jenter ofte er veldig presise på hvordan klær de vil ha og ikke, er det kanskje vanskelig for deg å kjøpe akkurat noen klær som hun vil ha og passer. Et fint alternativ til klær er jo faktisk et gavekort på klær Å få et gavekort på klær og noen røde roser er jo perfekt bursdagspresang til en jente, i hvert fall ville jeg blitt glad om jeg hadde fått det. Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 tror jeg går for blomster å gavekort da Lenke til kommentar
Roab Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 jeg ville ikke gått for gavekort. Gir du en viss sum så sier underbevistheten at den personen er verdt så mange kroner osv... Helt sinnsykt men jeg gikk på den smellen da jeg ga exen et gavekort på 200kr og Roser Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Finn noe som ikke er så "vanlig". F.eks, noe inngravert, og personlig. Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 mange gode forslag ;D dette fikser jeg nå tror jeg ^^ blomster og et eller annet, ring kanskje hvor det står "Love" utenpå å navnene våre er inngravert Lenke til kommentar
Diskusjons-mestern Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Noe som alltid faller i smak hos ei jente, er å kjøpe en burger. Men det er ikke alt! putt ett stearinlys neddi, og tenn på. En sikker vinner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå