abene Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Windows 7 kan kjøres i 120 dager uten aktivering. Les mer Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvorfor kan det ikke forlenges flere enn 3 ganger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvorfor kan det ikke forlenges flere enn 3 ganger? Fordi da hadde Microsoft nærmest gitt vekk operativsystemet? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det kommer rett og slett en feilmelding når man prøver seg for 4. gang? Hvorfor tillater de 3 ganger i utgangspunktet? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvorfor kan de forlenges hele 3 ganger? :S Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Dette har da vært slik lenge. med Vista iallfall. er litt usikker på XP. men OLD news guys.. OOOLD News Lenke til kommentar
Smif Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ja, var sånn på tidligere windows utgaver også. Men er fortsatt et snodig påfunn. Enten 30 eller 120 dager, noen som vet hva denne løsningen er god for? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det går jo ann å kjøpe Windows 7 Home Premium for ca 650 kr nå, men det er jo engalsk. Kan man bruke den lisensen på noersk versjon senere? Lenke til kommentar
Kvanli Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hm, akkurat slik folk lures inn i narkotikaproblemer, det er gratis i begynnelsen.. ^^ .. neida. Virker som en helt kurant løsning dette, de som ikke leser hw.no har 30 dager gratis, og de som leser har 120. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Egentlig er Microsoft snill som tilbyr denne rearm egenskapen. For de som ikke vil bruke penger på å kjøpe Windows7 kan jo rearme og så formatere og legge inn Windows på nytt etter 120 dager. Så kan du bruke det i 120 dager til. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvis du bare ghoster Win7 innstallasjonen din etter du har satt den opp, er det bare å loade dette 3 ganger i året.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Huff så mye styr dere har med å snike dere unna betaling på Windows. Jeg slipper alt det der på mitt gratis OS Hm, akkurat slik folk lures inn i narkotikaproblemer, det er gratis i begynnelsen.. ^^ .. neida. Neida? Det er forskjellige produkter, men salgsstrategien om å venne folk til produktet er i stor grad likt. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Huff så mye styr dere har med å snike dere unna betaling på Windows. Jeg slipper alt det der på mitt gratis OS Ja det er vel også den største fordelen Linux har over Windows også det Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Pris er ikke alt. Det er bare en bonus som kommer i tillegg til alle de andre fordelene Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Det går jo ann å kjøpe Windows 7 Home Premium for ca 650 kr nå, men det er jo engalsk. Kan man bruke den lisensen på noersk versjon senere? Det er jo kun pre-order da. "Available for pre-order. This item will be released on 22 Oct 2009." Uansett er Engelsk versjon bare et pluss. (Og man kan bare laste ned norsk språk hvis man ikke klarer lese engelsk, via Windows Update eller nei den siten er jo på engelsk... haha... ) Kan man da bruke en MSDN-skive nå, også bare aktivere med en kjøpt lisens senere? Endret 20. august 2009 av Misantropen Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Uansett er Engelsk versjon bare et pluss. (Og man kan bare laste ned norsk språk hvis man ikke klarer lese engelsk, via Windows Update eller nei den siten er jo på engelsk... haha... ) Jeg trodde det bare var Ultimate Edition som lar deg laste ned språkpakker fra WUpdate ... Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hm, akkurat slik folk lures inn i narkotikaproblemer, det er gratis i begynnelsen.. ^^ .. neida. Neida? Det er forskjellige produkter, men salgsstrategien om å venne folk til produktet er i stor grad likt. Og det samme tenkte de som står bak Skolelinux .... (?) ["Gje ungane Linux før Microsoft tar de!"] :!: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hm, akkurat slik folk lures inn i narkotikaproblemer, det er gratis i begynnelsen.. ^^ .. neida. Neida? Det er forskjellige produkter, men salgsstrategien om å venne folk til produktet er i stor grad likt. Og det samme tenkte de som står bak Skolelinux .... (?)["Gje ungane Linux før Microsoft tar de!"] :!: Jeg tror du har misforstått salgsstrategien totalt. Den handler om å gi noe gratis for å venne folk til et produkt man senere skal selge til de tilvendte brukerne. Skolelinux selger ingenting. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Skolelinux selger ingenting. Nei, men mitt poeng er at det er vanedannende ... Og når man vet at "gammel vane er vond å vende", så kan det i høyeste grad påvirke 'markedet'. (Men dette er strengt tatt en avsporing av denne tråden - beklager at jeg lot meg friste til å kommentere en Linux-relatert post i en Windows-tråd.) Lenke til kommentar
SVD Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Er det bare meg som har gratis windows? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå