Robocoop Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Grøss og gru. Dette blir bare et prøveprosjekt for å holde meg oppdatert på hva som skjer i nettverdenen. Synes det er det samme som overalt på nettet ellers hittil. Masse usaklig drittslenging av anonyme. Hva skal vi egentlig med ny nett-teknologi når dette alltid blir resultatet? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Grøss og gru. Dette blir bare et prøveprosjekt for å holde meg oppdatert på hva som skjer i nettverdenen. Synes det er det samme som overalt på nettet ellers hittil. Masse usaklig drittslenging av anonyme. Hva skal vi egentlig med ny nett-teknologi når dette alltid blir resultatet? Burde kansje fikse litt på anonymiteten din før du rakker ned på andre . Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Grøss og gru. Dette blir bare et prøveprosjekt for å holde meg oppdatert på hva som skjer i nettverdenen. Synes det er det samme som overalt på nettet ellers hittil. Masse usaklig drittslenging av anonyme. Hva skal vi egentlig med ny nett-teknologi når dette alltid blir resultatet? Burde kansje fikse litt på anonymiteten din før du rakker ned på andre . Selvsagt er jeg anonym. Ingen kan kritisere innvandring med fullt navn om man ikke eier sin egen bedrift eller er frp-topp. Da får man sparken. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Grøss og gru. Dette blir bare et prøveprosjekt for å holde meg oppdatert på hva som skjer i nettverdenen. Synes det er det samme som overalt på nettet ellers hittil. Masse usaklig drittslenging av anonyme. Hva skal vi egentlig med ny nett-teknologi når dette alltid blir resultatet? Burde kansje fikse litt på anonymiteten din før du rakker ned på andre . Selvsagt er jeg anonym. Ingen kan kritisere innvandring med fullt navn om man ikke eier sin egen bedrift eller er frp-topp. Da får man sparken. Og slik er det faktisk, det er det verste. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Grøss og gru. Dette blir bare et prøveprosjekt for å holde meg oppdatert på hva som skjer i nettverdenen. Synes det er det samme som overalt på nettet ellers hittil. Masse usaklig drittslenging av anonyme. Hva skal vi egentlig med ny nett-teknologi når dette alltid blir resultatet? Kommer veldig an på hvem du følger, da. Velger du å følge fjortisser så får du den type tweets også. Velger du å følge folk som tweeter gode linker og bilder er det jo straks mer interesant... Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Mange twitts forsvinner bare. De dukker ikke opp under den #merkelappen man har tilføyd. Nå hater jeg allerede twitter. Så lite skal det til for enkelte................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå