Bmw93 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hei, jeg hadde kjøpt en pc av en kompis og jeg installerte pcen på nytt med engang uten å tenke... og når jeg hadde innstalert ferdig XP så kom jeg på at jeg ikke har CD for Hovedkort,Internet,Grafikk Kort, OSV... rett og slett jeg har ingen drivere innstallert, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg kan ikke sitte på internett på min pc, denna pcen jeg bruker nå kan jeg ikke bruke vær dag, fordi det er opprinnelig en jobb pc, vet noen hvordan jeg kan få alle driverne innstallert?? PS: Jeg kan ingenting om pc'er så hvis dere vil vite hva slags pc og sånt det er pls, si meg hvordan jeg kan få infoen, Please hjelp meg , Tusen Takk!!! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Se om du finner drivere til din maskin/hovedkort tilpasset ditt operativsystem hos produsent av maskin/hovedkort. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Mulig dette er litt offtopic eller usaklig. Men hvorfor ikke bare innstallere Windows 7? Da finner maskinen alle driverene selv Lenke til kommentar
Bmw93 Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Mulig dette er litt offtopic eller usaklig. Men hvorfor ikke bare innstallere Windows 7? Da finner maskinen alle driverene selv Det er fordi jeg ikke har windows 7 cd:/ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Last ned da.. :| Er ikke såå vanskelig å få tak i Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 PS: Jeg kan ingenting om pc'er så hvis dere vil vite hva slags pc og sånt det er pls, si meg hvordan jeg kan få infoen, Please hjelp meg , Tusen Takk!!! Se etter produsentnavn/modell på evt. klebelapper på PCen (for Laptop: se under maskinen). For egenbyggete PCer: se på fakture e.l. etter hovedkortets produsent/moddelnr. Snakk med ham du kjøpte maskinen av. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Trenger du disse driverne, eller spør du bare "i tilfelle" ? Hvilke enheter har utropstegn/spørsmålstegn i enhets behandleren ? Endret 21. august 2009 av BearCat Lenke til kommentar
Bmw93 Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har klart å få hjelp av broren min så pcen burde funke perfekt nå snart =) , Tusen takk for all hjelpen , Tusen Takk =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå