Stigi81 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hei. Jeg har et Speedtouch modem fra Telenor hjemme som kjører med original WEP-kryptering. Pga. en idiotisk Nokia E66-mobil som ikke takler WEP-krypt, må jeg nå gå over til WPA som visstnok skal funke. Noen som har en grei forklaring på hvordan jeg lett endrer dette? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Etter det jeg vet, leverer Telenor mange forskjellige modeller av merket Speedtouch. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Skal ikke være verre enn at du logger deg på Speedtouch via webleseren din. Gå på Trådløs-settinger og endre til den WPA-protokollen alle trådløse enheter du har kan bruke. Det kan være at du må benytte kabel for å kunne logge deg på Speedtouch. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 På den Speedtouch-en jeg hadde, var nettadressen speedtouch.lan. Så slipper du å knote med ip-adresser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå