ole_marius Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 vel i dag på et styre møte ved speideren snakket vi om landsleiren som vi skal ha til neste år og temaet rundt leieren er miljøbevissthet. begynte som en spøk at vi skulle sykle helt fra Bodø ned til Lista utfor Kristiansand, etter å ha tygget en del på denne lurer vi på om faktisk vi skal gjøre det. så her kommer spørsmålet/problemet, strekkingen er over 1500 Km og dermed lurer jeg på hvordan treningen skal foregå. skal selv også trene til befalskolens krav i Militæret og har tenkt at trenings planen skal se noe alle dette... Mandag - Styrke trening Onsdag - Jogge så lenge jeg orker Fredag - sykle minst 5 mil er dette en realistisk treningsprogram for å kunne sykle helt ned + befalskolen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ikke hvis "vi" vil si 5 slappe sofafisker, nei. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 vi er i sånn passe god form, noe alla 2700 meter'n på 12 minutt Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvor mange dager tenker dere å bruke på dette? Hva slags sykler har dere? Skal dere bo i telt, på hotell eller vandrerhjem? Jeg og en kamerat syklet igjennom Danmark i sommer, da klarte vi fint 700 km på 6 dager med sykling, uten at vi syklet så beinhardt. Men vi har syklet en del fra før av, har landeveissykler og hadde kun 10 kg med oppakning hver, så syklingen var ikke så tung som den kunne ha vært. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 etter å ha snakket med min sykle gale norsklærer så antar han at dette ville ha tatt 3 uker, og dette er litt for mye for meg. vi hadde tenk å se om vi kunne ha blitt sponset utstyr, av oppakning bare det som trengs å komme seg ned. Lenke til kommentar
olasonn Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 vi er i sånn passe god form, noe alla 2700 meter'n på 12 minutt Ikke for å være slem, men jeg vil ikke kalle det "passe god form". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 3000m på 14 minutter er vel stort sett dårligst i gymklassen, altså de som bare går mesteparten av veien. Dere ville nok gå på en seriøs smell etter noen timer og ha lyst å dra hjem igjen. Utrolig hvor mye å være sliten i muskler man ikke visste man hadde engang, gjør med moralen. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 2700 på 12 minutter tilsier MEGET dårlig form, ihvertfall om vi skal regne ut fra standarene som kreves for å gjennomføre Norge på langs... Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 vel.. uansett så orker jeg ikke å sykle i 3 uker. men hele poenget var at dere skulle komme med kritikk til treningplanen som var meningen at jeg skulle følge i et års tid og trene meg opp og ikke kritisere min nåværende form Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå