Krisdoffer Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Dette bildet ble tatt under en liten "trampolineshoot" for noen dager siden. S/H på bakgrunnen er brukt for å fremheve personen. Fungerer det på en bra måte? Hvordan synes dere det er utført? Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg synes den "posen" han gjorde ble for utydelig, jeg tror du burde tatt bildet når han hadde kommet lenger rundt. Så synes jeg det ikke ble helt skarp heller... Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Takk for kritikk. "Poser" i lufta begrenser seg litt, men det kunne kanskje vært utført litt annerledes. Når det gjelder uskarpheten håper jeg du ikke har zoomet skikkelig inn, for det ser uskarpt ut når man ikke har zoomet inn. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) synes det var fint jeg Endret 20. august 2009 av krs1 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hadde vært kult om alt hadde vært s/v untatt t-skjorta Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Takk for tilbakemeldinger. Prøvde å fikse sistnavnte forslag, men usikker på hva jeg synes ble best. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Det så ikke så bra ut som jeg trodde det ville bli. Er noe med fargen på sokkene som skjærer med resten. Endret 20. august 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå