Eriqo Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Ja, da er høsten kommet igjen og det er tid for et nytt FIFA. Jeg, personlig gleder meg noe sykt etter hva jeg har hørt og sett av intervjuer. Karrieremodus skal visst bli skikkelig ryddet opp i, noe som jeg er litt enig i da det ble litt kjedelig i lengden.. Alle spillere skal ikke kunne spille på alle lag. F.eks C.Ronaldo skal ikke kunne kjøpes til Lillestrøm, Tippeligaen. Selve gameplayet skal visst også fikses oss kraftig. Ny finte-"metode" (har ikke noe navn for det) som skal gjøre det mer morsomt, men ikke enklere å slå forsvarere. Forsvarerne får noe som skal gjøre at det blir "fair". Dommeren skal også fikses opp på, ved f.eks offside og fordel. Det skal ikke blåses frispark, etter at ballen har gått i mål, f. eks. Keepere (computer) skal være mer agressive og virkelig gå ut og etter ballen, isteden for å løpe rundt som en sau, som var tilfellet i 09. Dødballer skal visst også fikses opp, men jeg har ikke fått med meg helt hvordan det skal bli. Ja, det er det jeg har fått med meg av nyheter til Fifa 10 som kommer 2.Oktober! Endret 20. august 2009 av Eriqo Lenke til kommentar
Freddie_W Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ikke 20.okt, men Fredag 2.oktober. Video fra Gamescom, kamp.. Ser ut som ballen sitter litt løsere i beina. Mine forventinger at det blir et bedre spill, men uansett så vil Fifa 09 bli satt i hylla med alle de andre Fifa, EM og VM spillene. Man spiller dem aldri igjen, uansett om det nye er dårligere. Det er to helger i året som er reservert Spill. Første helg etter nytt Fifa Release, og FM release helga. Ps. FM er ikke ett spill, men en jobb. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Satser på at det går an å kontrollere keeperen Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Liker det at alt blir mere realistisk med 360graders kontroller. Det at du lager deg selv og kan ta det ut på nette og spille med andre personers selvlagde spillere kan jo bli gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå