te8et Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Er ikke sikker på om jeg har postet riktigt, men fant ingen andre passende plasser Noen som vet om ett musikk program som man kan lage sine egne sanger med diverse lyder osv? Har tenkt på lyder som fra introen på den første sanger som du finner her. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 fl studio greit å sette seg inn i, og hvis du setter deg mye inn i det er det ganske mange ting man kan gjøre der... Basshunter har brukt det: Link Lenke til kommentar
te8et Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 fl studio greit å sette seg inn i, og hvis du setter deg mye inn i det er det ganske mange ting man kan gjøre der... Basshunter har brukt det: Link Oi. Takker, nå skal det bli musikk, hehe :!: Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 lykke til Det er en tråd i forumet om det også: Link Ellers er det lett å lære av å se på youtube tutorialer Lenke til kommentar
te8et Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 lykke til Det er en tråd i forumet om det også: Link Ellers er det lett å lære av å se på youtube tutorialer Lurde på hvordan man få til lengre sanger. Hmm, går maks til 64 med takter:S Hvordan får man den lengre? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 lykke til Det er en tråd i forumet om det også: Link Ellers er det lett å lære av å se på youtube tutorialer Lurde på hvordan man få til lengre sanger. Hmm, går maks til 64 med takter:S Hvordan får man den lengre? hmm... Det er ikke et problem hos meg... :S bruker du gratis versjonen? kan ha noe med det å gjøre.. Lenke til kommentar
te8et Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 lykke til Det er en tråd i forumet om det også: Link Ellers er det lett å lære av å se på youtube tutorialer Lurde på hvordan man få til lengre sanger. Hmm, går maks til 64 med takter:S Hvordan får man den lengre? hmm... Det er ikke et problem hos meg... :S bruker du gratis versjonen? kan ha noe med det å gjøre.. Hmm... Bruker den nyeste demoen, det er vel den som er gratis? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 lykke til Det er en tråd i forumet om det også: Link Ellers er det lett å lære av å se på youtube tutorialer Lurde på hvordan man få til lengre sanger. Hmm, går maks til 64 med takter:S Hvordan får man den lengre? hmm... Det er ikke et problem hos meg... :S bruker du gratis versjonen? kan ha noe med det å gjøre.. Hmm... Bruker den nyeste demoen, det er vel den som er gratis? Regner med at det er det som er problemet ja... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg tror du bare ikke har funnet sekvensgreia jeg, F10 ellernoe er det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå