Gå til innhold

Detonator FX er her!

Anbefalte innlegg

http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_44.03

løp og...ehhh...last ned

Verson 44.03 er første i Detonator FX serien, og ikke 50.xx som ryktene har fortalt... skal bli morro og teste når jeg kommer hjem ;)

Hvis noen kunne hjelp meg finne svar på denne også hadde det vert fint; http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=900985#900985 (tror det er den 1.4ghz cpuen som begrenser scoren på eventuelle benchmarks jeg tar nå :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som ergrer meg skikkelig er at alle nye drivere fra nVidia er rettet mot nyere kort og de fleste eldre kort får ikke noe utbytte av de driverne, som f.eks mitt gf3 kort, gikk ned 300 poeng i 3dmark 01 med de nye fx driverne, så de eneste driverne som har gjort sitt med kortet mitt har vel vært 40.72, uten tvil!

Skulle ønske nvidia kunne tenke litt på alle de som ikke er helt oppdaterte på gfx fronten og lage noen drivere som også er retta mot de litt eldre korta.

Lenke til kommentar

Det som ergrer meg skikkelig er at alle nye drivere fra nVidia er rettet mot nyere kort og de fleste eldre kort får ikke noe utbytte av de driverne, som f.eks mitt gf3 kort, gikk ned 300 poeng i 3dmark 01 med de nye fx driverne, så de eneste driverne som har gjort sitt med kortet mitt har vel vært 40.72, uten tvil!

Hei. Jeg har også GF3, men kjører 41.09 uten å ha prøvd så mange andre drivere. Har du erfart at 40.72 er bedre enn 41.09?

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har også GF3, men kjører 41.09 uten å ha prøvd så mange andre drivere. Har du erfart at 40.72 er bedre enn 41.09?

Ja, men kommer litt an på hvilket gf3 kort du har, men mitt gf3 ti500xp ser ut til å like 40.72 driverne veldig godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...