spaltcha Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 NextGenTel suger jævlig,kr379,- inkl.nettleie. På tide at min venn bytter ISP levrandør. Forslag til ny ISP? Har bare tilgang til Adsl,sentral har maks 8000/800 kapasitet. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Ebnett går vel gjennom lyse? edit, snylter på hybeleieren så er flere på nettet! og wireless Endret 25. januar 2010 av Flacid Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Kan si at det er en fin oppgradering fra den 3,5 mbits linja jeg hadde før Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Dette er fremdeles samme linja som jeg har hatt tidligere, men redusert til 10/1 på grunn av stabilitetsproblemer. (Ikke at det har gjort problemene noe bedre ) Lenke til kommentar
zebe Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) 6/0,75 Mbit Liker NGT, får nesten 1mbit mer enn jeg skal ha. Endret 26. januar 2010 av zebe Lenke til kommentar
leftbrain Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 NetCom 4G, gjennom ICS og 802.11n Wi-Fi. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 NextGenTel suger jævlig,kr379,- inkl.nettleie. På tide at min venn bytter ISP levrandør. Forslag til ny ISP? Har bare tilgang til Adsl,sentral har maks 8000/800 kapasitet. Prisen er ikke unormal, anbefaler at du hører med din leverandør først før du bytter. Virker som om du har en 1800/300 linje, i sin tid etter det jeg husker så kostet den 270,- (så tipper du også har valgt papirfaktura) så da er du fort oppe i 379,- Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 shit, hadde jeg hatt det skolenettverket hadde jeg latt pcen stått igjen over natta for å laste ned ting ;I) Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 tar ikke mange minuttene å "handle" filmer nei.. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 heh hehe........ :O neia, mente egentlig andre ting. f.eks nå har jeg rotet bort alle wow cdene og brukte over 2 døgn på å downloade det igjen.. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 ping er heller ikke dårlig. skal flytte inn hit og game litt.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Den tar kaken, Flacid! HOLY! Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 NextGenTel suger jævlig,kr379,- inkl.nettleie. På tide at min venn bytter ISP levrandør. Forslag til ny ISP? Har bare tilgang til Adsl,sentral har maks 8000/800 kapasitet. Prisen er ikke unormal, anbefaler at du hører med din leverandør først før du bytter. Virker som om du har en 1800/300 linje, i sin tid etter det jeg husker så kostet den 270,- (så tipper du også har valgt papirfaktura) så da er du fort oppe i 379,- Prisen ER unormal i forhold til konkurenter,men slik er det i distriks norge der ISP ikke har egen infrastruktur og sentraler men må leie hos Telenor. Selvfølgelig har man Avtalegiro eller E-faktura for å slippe gebyrer på papirfaktura Det er min venn som har hatt adsl fra start.no,tror det var en 1800/512 linje. Start.no hadde super kvalitet på denne linje,husker jeg målte 4100 i download. Så la beklagelig start.no ned sin adsl avdeling,og det ble portering over til NGT men beholdt selve linja helt til nå for noen dager siden. Da bestemte NGT seg for å strupe linja uten varsel Det ente med en bestilling fra selveste Telenor som har kampanje tom 31 Jan: Bredbåndskampanje - få høyere hastighet enn du betaler for 5000/500 linje til 299,- som er en grei pris mtp. hva man kan få tak i ut i distriktet. En fin oppgradering til samme pris som NGT Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har Lyse i Stavanger Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 NextGenTel suger jævlig,kr379,- inkl.nettleie. På tide at min venn bytter ISP levrandør. Forslag til ny ISP? Har bare tilgang til Adsl,sentral har maks 8000/800 kapasitet. Prisen er ikke unormal, anbefaler at du hører med din leverandør først før du bytter. Virker som om du har en 1800/300 linje, i sin tid etter det jeg husker så kostet den 270,- (så tipper du også har valgt papirfaktura) så da er du fort oppe i 379,- Prisen ER unormal i forhold til konkurenter,men slik er det i distriks norge der ISP ikke har egen infrastruktur og sentraler men må leie hos Telenor. Selvfølgelig har man Avtalegiro eller E-faktura for å slippe gebyrer på papirfaktura Det er min venn som har hatt adsl fra start.no,tror det var en 1800/512 linje. Start.no hadde super kvalitet på denne linje,husker jeg målte 4100 i download. Så la beklagelig start.no ned sin adsl avdeling,og det ble portering over til NGT men beholdt selve linja helt til nå for noen dager siden. Da bestemte NGT seg for å strupe linja uten varsel Det ente med en bestilling fra selveste Telenor som har kampanje tom 31 Jan: Bredbåndskampanje - få høyere hastighet enn du betaler for 5000/500 linje til 299,- som er en grei pris mtp. hva man kan få tak i ut i distriktet. En fin oppgradering til samme pris som NGT 1. Struping av linje skjer nok kun når man glemmer å betale regning, har både fått 2-3sms`er før jeg har blitt strupt. 2. Muligens han har en papirfakutra? kan lett spare 35,- der. 3. Du kan ikke sammenligne en midlertidlig kampanje med noe man har fra før. 4. NGT leverer stort sett mye raskere linjer enn Telenor 5. Som sagt, hør med leverandøren før du bytter. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 pleier å ligge på 20-200 ping i spill, men i går kveld hadde jeg plutselig over 14000 (14136 eller no), noen som vet hvorfor?^^ Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 NextGenTel suger jævlig,kr379,- inkl.nettleie. På tide at min venn bytter ISP levrandør. Forslag til ny ISP? Har bare tilgang til Adsl,sentral har maks 8000/800 kapasitet. Prisen er ikke unormal, anbefaler at du hører med din leverandør først før du bytter. Virker som om du har en 1800/300 linje, i sin tid etter det jeg husker så kostet den 270,- (så tipper du også har valgt papirfaktura) så da er du fort oppe i 379,- Prisen ER unormal i forhold til konkurenter,men slik er det i distriks norge der ISP ikke har egen infrastruktur og sentraler men må leie hos Telenor. Selvfølgelig har man Avtalegiro eller E-faktura for å slippe gebyrer på papirfaktura Det er min venn som har hatt adsl fra start.no,tror det var en 1800/512 linje. Start.no hadde super kvalitet på denne linje,husker jeg målte 4100 i download. Så la beklagelig start.no ned sin adsl avdeling,og det ble portering over til NGT men beholdt selve linja helt til nå for noen dager siden. Da bestemte NGT seg for å strupe linja uten varsel Det ente med en bestilling fra selveste Telenor som har kampanje tom 31 Jan: Bredbåndskampanje - få høyere hastighet enn du betaler for 5000/500 linje til 299,- som er en grei pris mtp. hva man kan få tak i ut i distriktet. En fin oppgradering til samme pris som NGT 1. Struping av linje skjer nok kun når man glemmer å betale regning, har både fått 2-3sms`er før jeg har blitt strupt. 2. Muligens han har en papirfakutra? kan lett spare 35,- der. 3. Du kan ikke sammenligne en midlertidlig kampanje med noe man har fra før. 4. NGT leverer stort sett mye raskere linjer enn Telenor 5. Som sagt, hør med leverandøren før du bytter. 1. Regning var/er betalt,her ble det gjort uten varsling. 2. Avtalegiro. 3. Tja,penger spart. 4. Det er riktig,men bare dær NGT har egen utstyr i sentral. 5. Et søk på tlf.er svar nok. Lenke til kommentar
Monday Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Sitter og surfer diskusjon med mobilt bredbånd fra telenor litt tregt idag: Vanligvis 40/60kbps ned som er mer enn godt nok for og lese mail osv jobben sin hastighet: Sjefen sa det var litt for lite og vurderte og oppgradere Hjemme har jeg 12000/70 fra telenor Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 20000/1000 - Ventelo - ADSL 2+ - Kabellengde 1250m Helt, OK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå