cdrom Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 etter jeg kjøpte meg denne pakken kommer jeg meg ikke inn i biosen lenger .Har a7n8x-dlx. Hva gjør jeg galt?? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 kan jo være noe galt med tasten da. virker den under windows? er vel "delete" tasten eller? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 den virker under windows ja. kan det ha noe med at yastaturet ikke skrur seg på før windows starter? Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Har samme pakken selv. Prøv å trykke på knappen øverst til høyre på tastaturet. Det er en 'F' inn en firkant. Denne må brukes for å få liv i funksjonstastene, men har merket meg at den har innvirkning på andre tastetrykk også. Når den 'F'-knappen er på, lyser det i lyset lengst til høyre på rasiomottaksenheten. Prøv med denne knappen både på og av og se om ikke noe skjer. Hvis ikke er det vel bare å finne fram det gamle tastaturet igjen for å komme inn i BIOS... Forøvrig kommer jeg inn i BIOS både på mitt nye ABIT NF7 og mitt gamle MSI K7T Pro hovedkort med den samme tastatur/muspakken. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Har samme pakken selv. Prøv å trykke på knappen øverst til høyre på tastaturet. Det er en 'F' inn en firkant. Denne må brukes for å få liv i funksjonstastene, men har merket meg at den har innvirkning på andre tastetrykk også. Når den 'F'-knappen er på, lyser det i lyset lengst til høyre på rasiomottaksenheten. Prøv med denne knappen både på og av og se om ikke noe skjer. Hvis ikke er det vel bare å finne fram det gamle tastaturet igjen for å komme inn i BIOS... Forøvrig kommer jeg inn i BIOS både på mitt nye ABIT NF7 og mitt gamle MSI K7T Pro hovedkort med den samme tastatur/muspakken. takker, det var problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå