Hawtz Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Heisann, godtfolk! Jeg er i en prossess hvor jeg prøver å bytte navn på mine to WoW-kontoer. Grunnen er at de har vært registrert i min mor sitt navn, og siden jeg har blitt 18 er det på tide å fikse i rotet. Jeg brukte Blizzards emailform hvor jeg beskrev situasjonen, og fikk en nokså fin mail tilbake, hvor det stod hva de krevde av informasjon for å kunne gjøre det. Et av punktene, forstod jeg ikke, og håpte noen av dere kunne hjelpe meg: In order to change the second account we require the following information: - A legible fax, scan of the registered account holder's birth certificate (or other legal document) showing filiations to the guardian Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Enkelt. De ber deg om å scanne inn gyldig legitimasjon og sende den via fax/epost til dem hvor det tydelig viser familiesammenhengen mellom deg og din mor. Altså, likt etternavn går jeg ut i fra. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Men de ber jo også om gyldig ID av min mor og meg, noe som vil vise at vi er i familie, siden begge har samme etternavn. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Men de ber jo også om gyldig ID av min mor og meg, noe som vil vise at vi er i familie, siden begge har samme etternavn. Da tar du bare å scanner inn hennes også. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Joda, det har jeg allerede gjort. Når jeg sendte dem den første mailen, la jeg med autentiseringsnøklene til kontoene, bilder av meg og min mor sitt pass, men i svaret fra dem, ba de det om det enda en gang. Litt smør på flesk, men men. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Du vet at hvem som holder kredittkortet er helt uavhengig av hvem som har registrert kontoen? Så du kan jo bare kansellere ditt mors kort (evt?) og registerer ditt eget og la kontoen stå på hennes navn... Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Ja, jeg vet at de er uavhengige, men skulle det oppstå noen fremtidige hendelser i fremtiden med kontoen, tenker jeg det gjør ting litt enklere. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Du kan også gjøre dette: Åpne en Battle.net-konto i ditt navn. Nå kan du fusjonere denne med hvilken som helst WoW-konto så lenge du har påloggingsinfo. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Takk for opplysningen, men nå er det gjort. Må si Blizzardfolka er blitt mye raskere enn de var før, når det kommer til emailsupport. Endret 22. august 2009 av Hawtz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå