Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente, rotet, sliter fremdeles over tapet.

Anbefalte innlegg

Hei!

Ny her på forumet, så om noe feil ta meg for det jeg er og si ifra :)

Det hele startet med at jeg rotet med en jente jeg hadde truffet to ganger før, var i himmelen jeg etter dette pga. en liten "tørkeperiode".. (Har ikke noe med utseende å gjøre, mer med at jeg ikke helt går etter hvem som helst)

Trodde jeg aldri hadde vært mer lykkelig i hele mitt liv da jeg møtte denne jenten og det faktisk klaffet.

Dagen etter sender hun en lang melding om at hun ikke tror det kan bli noe mellom oss pga. vanskelige tider mellom hun og eksen + at hun visste ikke om det var de følelsene hun ville ha mellom oss.

Deppa jeg er/var ville jeg ikke la sommeren bli spolert pga. denne jenta som ikke helt vet hva hun gjør.

Så jeg lever videre og prøver å la være å tenke på hun, men UANSETT hva jeg gjør tenker jeg på henne, bilder av en jente, snakk om jenter.. you name it, hun er der enda.

Virker vel ganske snålt og "forelske" seg i en jente man har truffet to ganger, men denne gangen er det virkelig tungt.

MSN kontakten er desverre der, og jeg klarer ikke å la være å håpe på mellom oss, selv om jeg vet at det ikke skjer.

er vel egentlig ikke noe svar å få av dere, men måtte bare få blåst ut litt..

G 17.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel egentlig rett det du sier, for jeg "lurer" meg selv til å tro det kan skje noe.

Men bare det som skjedde var spesielt for meg, bare den kjemien (Følte bare jeg da).

Men frister å bare kjøre på med en annen jente bare for å komme over hun, men er vel ikke greit det heller.. Blir jo småfrekt å bruke en annen for å komme over en.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, derfor jeg spør etter råd.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest1233

Kan ihvertfall si at du ikke er alene, det samme skjedde med meg. Møtte henne i fadderuka, vi fikk god kontakt og etter en fest om kvelden dro vi hjem til meg.Vi hadde det så jævli fint og jeg begynte liksom å ane om at jeg endeli sku få meg kjæreste, hun var jo råkul og søt!! Ikke ofte de er det :p

Men neste dag virka det ikke som hun var intr lengre og jeg satt igjen for nte gang me knust hjerte og et stort spørsmålstegn. Hadde ikke peiling på hva jeg skulle gjøre, så om kvelden etter å ha latt som ingen jevla ting hele dagen måtte jeg jo bare spørre henne om hva som skjer (dumt?) Tror hun da følte presset og gav meg et svada svar som jeg ihvertfall tok som et negativt svar. Så nå ser hun rart på meg og jeg har i tillegg til jenta mista en venn......fyfaen så jevli dette jentegreiene er......

Hvordan pleier dere andre å takle ONS om dere får følelser for jenta og blir avvist??

Lenke til kommentar

Slett alle meldinger og spor etter henne. Hold deg selv opptatt med skole, venner, fest og trening, media og natur. Prøv å akseptere din egen situasjon ved å se den i et større bilde. Tenk på alle de millioner av mennesker som har vært i nøyaktig samme posisjon som deg, og som har kommet over det.

Tid er nøkkelordet. Det tar tid, men til slutt vil kroppen og hjernen din deprioritere henne, og du vil slutte å tenke på henne.

Når du tenker på henne, ikke straff deg selv, det er helt naturlig å tenke på en person når man er betatt av noen. Heller fokuser på andre ting, som krever litt ekstra av din oppmerksomhhet. Se en film, gå på fylla, løp en tur i skauen, les en bok, spill PS3 med en kompis osv.

TTT, ting tar tid, og å glemme er intet unntak, men jeg lover deg at hun vil ta forsvinne mer og mer fra hodet ditt som tiden går. :)

Lenke til kommentar
Hei!

Ny her på forumet, så om noe feil ta meg for det jeg er og si ifra :)

Det hele startet med at jeg rotet med en jente jeg hadde truffet to ganger før, var i himmelen jeg etter dette pga. en liten "tørkeperiode".. (Har ikke noe med utseende å gjøre, mer med at jeg ikke helt går etter hvem som helst)

Trodde jeg aldri hadde vært mer lykkelig i hele mitt liv da jeg møtte denne jenten og det faktisk klaffet.

Dagen etter sender hun en lang melding om at hun ikke tror det kan bli noe mellom oss pga. vanskelige tider mellom hun og eksen + at hun visste ikke om det var de følelsene hun ville ha mellom oss.

Deppa jeg er/var ville jeg ikke la sommeren bli spolert pga. denne jenta som ikke helt vet hva hun gjør.

Så jeg lever videre og prøver å la være å tenke på hun, men UANSETT hva jeg gjør tenker jeg på henne, bilder av en jente, snakk om jenter.. you name it, hun er der enda.

Virker vel ganske snålt og "forelske" seg i en jente man har truffet to ganger, men denne gangen er det virkelig tungt.

MSN kontakten er desverre der, og jeg klarer ikke å la være å håpe på mellom oss, selv om jeg vet at det ikke skjer.

er vel egentlig ikke noe svar å få av dere, men måtte bare få blåst ut litt..

G 17.

Kort og godt, du kaller deg Søten (bare skrevet på en keitete måte). Kaller man seg noe som slikt, vitner det om en altfor feminin holdning.

Bli mer mann, ta tak i jenta og si at hun kan drite i han eksen sin, og at det er dere to for tida.

Vis at du har baller, ikke følelser!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...