Reow Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hallo, jeg har en acer laptop, kjøpte den til jul i 2008, nå har den i det siste begynt å lage rare lyder... Hver gang jeg skrur den på går det en liten stund så begynner lyden, skikkelig høy lyd, kommer fra vifta, den høres nesten ut som en ødelagt motor eller noe sånt, men jeg skjønner ikke hva det er, etter 5-10 minutter med instant bråking stopper den og går over til normale lyder... hva er dette for noe? kan jeg kreve at den blir reparert på reklamasjon eller garanti? Lenke til kommentar
KaaaKeee Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Kan være at vifta holder på å gå i stykker/full av støv. send den inn til acer så ser nok de på vifta og renser den for støv Lenke til kommentar
Reow Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Kan være at vifta holder på å gå i stykker/full av støv. send den inn til acer så ser nok de på vifta og renser den for støv ok, kan jeg bare gå til butikken jeg kjøpte den i å levere den inn? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Kan være at vifta holder på å gå i stykker/full av støv. send den inn til acer så ser nok de på vifta og renser den for støv ok, kan jeg bare gå til butikken jeg kjøpte den i å levere den inn? Nå er det 1 års garanti på en bærbar noe din maskin har passert så det kan du nok ikke men du kan jo prøve reklamasjonsretten mot de. Dette er vanskelig hver gang dessverre for oss forbrukere. Tviler veldig på at det er støv, dette fører ikke til lyder men støy og varme da viften vil gå konstant så det er nok en mekanisk feil med vifte/motor og da må den inn på verksted så sant du ikke er veldig handy på bærbare selv. Endret 22. august 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
Reow Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Kan være at vifta holder på å gå i stykker/full av støv. send den inn til acer så ser nok de på vifta og renser den for støv ok, kan jeg bare gå til butikken jeg kjøpte den i å levere den inn? Nå er det 1 års garanti på en bærbar noe din maskin har passert så det kan du nok ikke men du kan jo prøve reklamasjonsretten mot de. Dette er vanskelig hver gang dessverre for oss forbrukere. Tviler veldig på at det er støv, dette fører ikke til lyder men støy og varme da viften vil gå konstant så det er nok en mekanisk feil med vifte/motor og da må den inn på verksted så sant du ikke er veldig handy på bærbare selv. Garantien har jo ikke gått ut! Jeg kjøpte den jo til jul, som er i desember, og da gjelder den vel enda? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 He he jeg fikk for meg juli da du skrev jul 08 men da er du innefor rammen så lykke til Lenke til kommentar
Reow Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 He he jeg fikk for meg juli da du skrev jul 08 men da er du innefor rammen så lykke til Takk skal bort en tur etterpå, så får de se på den .. Lenke til kommentar
Reow Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 He he jeg fikk for meg juli da du skrev jul 08 men da er du innefor rammen så lykke til Takk skal bort en tur etterpå, så får de se på den .. Nå har han hatt pc i 10 dager, han mannen ringte her om dagen og spurte om passordet så jeg ga han det. Men da kan han jo logge in på msn,facebook se på filer osv? har han lov til dette? Lenke til kommentar
KaaaKeee Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 I utgangspunktet ikke, men jeg kan nesten garantere deg at han ikke kommer til å spamme deg eller noe han skulle sikkert bare inn i windows for a skjekke med speedfan elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå