Nopros Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Har bestemt meg for å bytte abonement, og får med en mobil til 1 kr. Lurer veldig på hvilken jeg skal velge. Mine behov; Må være greie taster ikke knøttsmå og umulige å skrive på. Burde ha minst 2 gb minne da jeg gjerne vil ha en del sanger på den. + Bare fint hvis det er noen gode høytalere Har skrekk for Nokia liker ikke "skrivemåten" eller hvordan menyen er utformet, men er villig til å prøve noe nytt. De to Nokia telefonene som er med i av det jeg kanskje vil ha, er fordi det følger med Headset og høytalere. Ellers har jeg bare brukt Siemens, Samsung og Sony Ericsson i mitt liv. De det står mellom er; Sony Ericsson C702 Sony Ericsson C510 Future LG KU990i Viewty Samsung M7600 Beat DJ Splash LG KP500 Touch LG KE970 shine Gjerne kom med egne erfaringer. Edit: Fjernet noen telefoner for at det skal bli lettere å velge Endret 20. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 KU990 er fortsatt en sykt god tlf. som gir mye for pengene. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Takk for kjapt svar Corporal Men det at den ikke har tastatur bekymrer meg litt, kan sikkert venne meg til touch. Men det går sikkert utrolig dårlig i starten Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Enig med Clegg ang. KU990. Hørt mye positivt om den Ang. overgang fra tastatur til touch: Overgangen er ikke så stor. Husker da jeg fikk min første touchmobil, og skulle "låne en melding" av en kompis med mobil uten touch. Endte med at han måtte skrive meldinga for meg, fordi jeg ikke taklet å skrive på vanlig tastatur lenger. Er så syykt mye mer behaglig å skrive med touch Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Hvis man mister KU990 i bakken da? Tåler skjermen litt, i og med at den er såpass stor? Live Messenger på telefonen er bare et pluss Endret 20. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hei, hadde telefonen selv (KU990) og var svært fornøyd, men jeg ville kanskje prøvd den i butikk først, den har vel blitt et par år, og grensesnittet er langt unna feks iphone i responstid. Bare sånn at du vet det Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Da ser det ut som jeg går for KU990`en siden alle de tre som har gitt tips har anbefalt den. Lenke til kommentar
Togans Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Da ser det ut som jeg går for KU990`en siden alle de tre som har gitt tips har anbefalt den. Vet om mange fornøyde brukere av KU990, men det er desverre også mange som har hatt mye problemer med LG sine telefoner. (Forresten - av nyskjerrighet - den samsung'en du nevner - får du den til 1 krone pga abo? Er litt nyskjerrig på hvem som tilbyr den så billig? Eller er det ett ekstremt dyrt abo du har?) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Telenor Djuice Nonstop Koster meg 300 i måneden Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Synes 7600 ser bra ut jeg da, uten at jeg har prøvd den. Er bang&olufsen høytalere på den, så gode høytalere er det ihvertfall på den! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Synes 7600 ser bra ut jeg da, uten at jeg har prøvd den. Er bang&olufsen høytalere på den, så gode høytalere er det ihvertfall på den! Ja, og den hadde utvilsomt lekkert design Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Må si at jeg synes Samsung`en så utrolig pen ut, så den i butikken i dag. Litt rart og spesielt design, men faen den så deilig ut. Endret 20. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Nesten halvparten av folka på jobb bruker KU990, og ingen er missfornøyde Samsungen er en utpreget musikktlf, bare slik at du er klar over det Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Bestilte frk. LG KU990 i viewty i går kveld, gleder meg Endret 21. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Tenkte å komme med en liten tilbakemelding, LG`en funker fjell og jeg er storfornøyd, etter 2 dager er jeg en mester på QWERTY tastaturet. Et velykket kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå