glennviruzz1 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 har da startet på VGS, og havnet litt feil. vil på BYGG men har nå kommet inn på TIP (teknisk industriell produksjon) det jeg egentlig lurte på var om jeg gikk 1 året TIP, om jeg da kan krysse over til BYGG rett til andreåret?. eller må jeg gå ett år ekstra med kullet som er mindre enn meg? :S Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Du slipper vell muligens en del fag. men det virker som om det er store forskjeller på de to linjene så du må nok gå et år til. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Du må ta Bygg fra 1 året, men slipper å ta de allmenfagene du tok på TIPP omigjen. Lenke til kommentar
FilleteBill Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Søk om å bytte nå direkte til fagleder. Om du er elev ved skolen pleier noen av dem å se gjennom fingrene for byråkratiet (siden det er så kort tid siden skolen startet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå