HDSoftware Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Heisan Ungane her i huset spiller Perfect World, men sliter veldig med oppdateringer som hele tiden skal lastes ned og som tar timesvis. Noen som kjenner til noe rundt dette? Takker for alle svar Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Sånne spill blir oppdatert nesten hele tiden. Eneste du kan gjøre er vel å skaffe raskere internett eller laste ned på nettene! Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Min internet linje er mer en rask nok, problemet er jo at når de oppdaterer så tar jo dette 5 timer hver gang, plus at det er påkrevet. Nå ungane skal til å spille den timen de får lov å spille på så setter jo PC'n igang med en oppdatering og dermed er det jo ingen spilling på dem. Kan da ikke være mulig at det skal være slik. Hvor mange sitter egentlig og koder bak dette spillet for at det skal rettferdiggjøres at så mye må lastes ned hver gang. Er selv programvare utvikler og når vi har laget en oppdatering på et program så er det jo kunn selve oppdateringen som trengs å lastes ned. Virker som at disse gutta bak dette spillet mener man må laste ned hele spillet hver gang bare fordi de har endret på et punktum. Håpløst! Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Ett eller annet galt på deres side. Funker fett her. Tar maks en time. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Ok, mulig jeg overdrev en smule med 5 timer. Spørsmåler er heller - Hvorfor tar det ikke bare 5 minutter? Linja hjemme klarer 500K/s, altså 1 MB hvert annet sekund (optimalt) Hvis jeg slår av for kjente så la oss si at oppdateringen går på 200K/s, eller 5 sekunder for hver MB. Det vil si at på en time så har vi lastet ned en oppdatering på hele 1.2 GB. Hva slags oppdatering er dette da..?!?! Såh - Enten har folkene bak dette spillet liten distribusjons kompetanse, ellers så har de elendige linjer. Men for all del, spillet er gratis så jeg skakke klage. Går det an å slå av denne oppdateringen og heller gjøre det innimellom etter ønske? Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Tatt det faktum at spillserveren er lokalisert i Singapore i betraktning? Dette er i Sørøst-Asia, dermed ganske langt unna der du bor. http://speedtest.net/ Jeg har opptil 800 ping til en server i Singapore. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Godt poeng. Fikk 710 i ping. Kan nok ha en liten innvirkning det. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Updatene til spillet er også store. Er ganske normalt med patcher på 500mb til 1gig. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 HÅPLØST!!! Da må det jo være noe galt med produksjonen av oppdateringene for jeg har ingen tro på at noen klarer å gjøre så mye endringer på så kort tid til å forsvare slike patcher. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Litt bump, men ja, jeg spiller også dette spillet og har i likhet med deg lagt merke til de store oppdateringene som tar veldig lang tid å få i gang. Vet ikke om du allerede har prøvd det; men har hvertfall funnet ut at det er betydelig raskere å laste ned patchene direkte fra spillets egen nettside, i stedet for å la patcherprogrammet laste ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå