Gå til innhold

Perfect World og oppdateringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min internet linje er mer en rask nok, problemet er jo at når de oppdaterer så tar jo dette 5 timer hver gang, plus at det er påkrevet. Nå ungane skal til å spille den timen de får lov å spille på så setter jo PC'n igang med en oppdatering og dermed er det jo ingen spilling på dem.

Kan da ikke være mulig at det skal være slik. Hvor mange sitter egentlig og koder bak dette spillet for at det skal rettferdiggjøres at så mye må lastes ned hver gang. Er selv programvare utvikler og når vi har laget en oppdatering på et program så er det jo kunn selve oppdateringen som trengs å lastes ned. Virker som at disse gutta bak dette spillet mener man må laste ned hele spillet hver gang bare fordi de har endret på et punktum. Håpløst!

Lenke til kommentar

Ok, mulig jeg overdrev en smule med 5 timer. Spørsmåler er heller - Hvorfor tar det ikke bare 5 minutter? Linja hjemme klarer 500K/s, altså 1 MB hvert annet sekund (optimalt)

Hvis jeg slår av for kjente så la oss si at oppdateringen går på 200K/s, eller 5 sekunder for hver MB. Det vil si at på en time så har vi lastet ned en oppdatering på hele 1.2 GB. Hva slags oppdatering er dette da..?!?!

Såh - Enten har folkene bak dette spillet liten distribusjons kompetanse, ellers så har de elendige linjer. Men for all del, spillet er gratis så jeg skakke klage.

Går det an å slå av denne oppdateringen og heller gjøre det innimellom etter ønske?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...