eSuba Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ja da lurer jeg på om det er mulig å oppgradere pcen min , jeg har tenkt å bruke mitt skjermkort: NVIDIA GeForce 8800 GTS 640MB Det er utrolig bra. Vurderer å kjøpe i7 oppgradering med Corsair 650w CoolerMaster kabinett og 1TB harddisk . Er det mulig å kjøre i7 med et NVIDIA GeForce 8800 GTS 640MB kort? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ja, prosessoren har ingenting å si slik sett. Det fungerer helt fint. Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Jeg lurer på om skjermkortet er veldig utdatert eller om det kan sammenliknes med 4850 eller liknende ? noen som har peiling ? Lenke til kommentar
fytech Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 4850-kortet er et lite hakk bedre enn 8800-kortet. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Du kan vurdere sli hvis du vil. Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 har en venn som kjører sli , han er meget fornøyd men det koster 2800kr for 8800gts 640mb .. Jeg spiller forresten cod4 og venter på mw2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå